اطفای 3 آتش سوزی در منطقه آب بهاره و تلرش شهرستان لنده/کمبود شدید آتش نشانان برای حفاظت از جنگل


ساعت: 15:40
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906150

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده اعلام کرد؛

محمدی از حضور به موقع نیروهای این اداره برای مهار و مهار 3 آتش سوزی در منطقه تل رش و آب بهاره خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خسرو محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی در حفظ و حراست از جنگل ها و مراتع گفت: نیروهای اداره منابع طبیعی در در سطح استانی و شهرستانی لنده آنها را به صورت شبانه روزی محافظت می کنند و از مزارع ملی، جنگل ها و مراتع محافظت می کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: طی روزهای اخیر با تلاش شبانه روزی و حضور به موقع نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده، 3 مورد آتش سوزی در تل رش و آب بهاره شناسایی و مهار شد. مناطق.

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی گستره جغرافیایی شهرستان نیاز مبرمی به آتش نشانان فصلی برای جلوگیری از آتش سوزی وجود دارد، آماده سازی کوره های زغال سنگ و جلوگیری از آسیب به جنگل ها و مراتع این شهرستان کاملا ضروری است.

محمدی تاکید کرد: بر اساس ماده 47 قانون تمامی ادارات و نهادها باید با توجه به نیاز این اداره کل در زمینه مبارزه با تهیه و تولید کوره زغال سنگ در سطح شهرستان همکاری و همراهی کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: بیش از 2 هزار هکتار از اراضی جنگلی شهرستان لنده تحت تاثیر جدی حشرات ساقه خوار قرار گرفته است و در حال رایزنی با استان برای جلوگیری از شیوع این بیماری هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید