اطفای حریق در جنگل های هفتحال چهاردانگه ساری/ برای اطفای حریق از 300 امدادگر استفاده شد.


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895735

محمدعلی نوبخت گفت: با تلاش همه نیروهای امدادی زمینی و هوایی، مردم و دستگاه های اجرایی مسئول آتش سوزی بزرگ جنگل های هفت خال مهار شد. ‏

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی نوبخت در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه استاندار مازندران در ساعات اولیه اعلام حریق دستور بسیج تمامی امکانات و نیروهای امدادی را صادر کرد، گفت: به دلیل سختی عبور از محدوده جنگلی هفت خال و شربت حضور 2 بالگرد در این عملیات کمک زیادی به مهار آتش کرد.

وی با قدردانی از حضور نیروهای مردمی محل که از ساعات اولیه آتش نشانی در کنار نیروهای امدادی بودند، گفت: با وجود صعب العبور بودن منطقه، اما با همدلی و عزم همگان، اطفای حریق در منطقه هفت حل مهار شد.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز اظهار داشت: با تلاش نیروهای امدادی زمینی شامل 300 نفر از بسیجیان، ارتش مردمی و دفاع و همچنین عملیات امداد هوایی با سه فروند بالگرد آتش سوزی در منطقه هفتخال کیاسر پس از سه روز تلاش بی وقفه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه 2.5 هکتار از جنگل های هفتال کیاسر دچار حریق شد، افزود: برای مراقبت بیشتر با توجه به جریانات شمالی و سرعت باد که نزدیک به 40 کیلومتر بود، تیم مراقبت و پایش را در منطقه مستقر کرده ایم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ضمن قدردانی از تلاش های مستمر مردم، نیروهای بسیج و منابع طبیعی به رسانه ها گفت: توصیه ما به هموطنان این است که در صورت مشاهده آتش سوزی به مسئولان اطلاع دهند و همچنین برای مهار آن تلاش کنند.

محمدی در پایان گفت: با تلاش نیروها و همچنین امداد هوایی سه فروند بالگرد، اطفای حریق نیز برای اطفای آتش باقی مانده در زیر خاکستر انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید