اطفای حریق در جنگل های کیاسر/پشتیبانی هوایی در حال انجام است


ساعت: 11:16
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895253

رئیس اداره مدیریت بحران مازندران اعلام کرد:

حسینعلی محمدی از مهار آتش سوزی در جنگل های کیاسر خبر داد و گفت: عملیات امداد هوایی برای جلوگیری از آتش سوزی دیگر در این منطقه جنگلی نیز از صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد. ‏

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی محمدی در گفت و گو با بلاگ اظهار کرد: آتش سوزی جنگل های کیاسر صبح امروز با تلاش نیروهای امدادی مهار شد و از زمان روشن شدن هوا، بالگرد در منطقه آتش گرفته در حال پرواز است.

وی افزود: نیروی یگان حفاظت منابع طبیعی و سایر نیروهای امدادی شب گذشته با استقرار کپسول های آتش نشانی و محاصره آتش علیرغم صعب العبور بودن منطقه و شیب زیاد میدان توانستند آتش را به طور کامل مهار کنند.

رئیس اداره مدیریت بحران مازندران گفت: اما با توجه به پوشیده شدن زمین از برگ های خشک و وزش باد احتمال شعله ور شدن مجدد آتش وجود دارد. به همین منظور بالگرد امدادی استان برای اطفای کامل حریق به محل اعزام شد.

محمدی گفت: روز گذشته پس از عملیات اطفای حریق در جنگل های کلاردشت بلافاصله بالگرد امدادی به کیاسر پرواز کرد. اما تاریکی هوا مانع از استخراج و سمپاشی آب شد. به همین دلیل عملیات امداد و نجات هوایی به صبح امروز موکول شد و بالگرد پس از برداشت آب از دریاچه الندان اقدام به آب پاشی در منطقه آسیب دیده در آتش کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید