انجام 15 عملیات اطفای حریق در روز چهارشنبه در قزوین


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816075

قدیر موسیحانی از کاهش 55 درصدی آتش سوزی های پرخطر در سوریه در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کدیر موسیحانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه چهارشنبه سوری در قزوین کمترین آتش سوزی را داشته است. وی گفت: از مشارکت و حمایت مردم برای رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال تشکر می کنم.

وی افزود: با توجه به آمادگی تمامی نیروهای عملیاتی در 9 ایستگاه در شب چهارشنبه آخر سال، خوشبختانه آتش سوزی خطرناک امشب گزارش نشد.
رئیس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: آتش سوزی چهارشنبه امسال در سوریه نسبت به سال گذشته 55 درصد کاهش داشت و آتش نشانان شب آرامی را سپری کردند.
این مسئول در ادامه گفت: با توجه به برنامه های آموزشی و فرهنگی سازمان آتش نشانی و مجموعه های مختلف شهرداری از جمله معاونت خدمات سازمان فرهنگی ورزشی، سازمان زیباسازی، سازمان پسماند، منطقه سبز و سازمان قزوین. اتوبوس های شهرداری در شهر رفتار مردم امشب شاهد این بودیم.
موسی خانی در پایان با بیان اینکه حوادث آتش سوزی شب گذشته خسارت مالی زیادی نداشت، گفت: وی گفت: 19 عملیات در 24 ساعت گذشته انجام شده است که 15 مورد آن مربوط به مراسم چهارشنبه آخر سال و از نوع آتش سوزی درختان، سطل زباله و لاستیک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید