آتش سوزی گندم زار شرف آباد یاسوج مهار شد/ کوگیلویه و بویراحمد آسانسوری برای اطفای حریق ندارند.


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882867

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج از اطفای حریق شرف آباد یاسوج خبر داد و گفت: رایزنی در تهران برای تامین آسانسور برای اطفای حریق انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، گندم زارهای پشت مقبره شرف آباد شب گذشته طعمه حریق شد و حجم آتش بر اثر وزش باد گسترش یافت.

آتش سوزی باعث شد تا نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شوند.

رئیس آتش نشانی شهرداری یاسوج در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: شب گذشته در ساعت 23:23 مزارع گندم واقع در شرف آباد دچار حریق شد و این آتش سوزی ها به دلیل وزش باد شدید گسترش یافت.

رستمی گفت: راه دسترسی برای مهار آتش به دلیل شالیزارها مسدود شده بود و نیروها مجبور شدند از طریق گورستان برای مهار آتش وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه در این آتش سوزی حدود یک هکتار زمین در آتش سوخت، گفت: ساعت 2 بامداد با حضور دو دستگاه خودرو آتش نشانی، 8 نیرو با فرماندهی اعزام و آتش خاموش شد.

وی در خصوص آخرین پیگیری از تحویل تجهیزات آتش نشانی در شهر یاسوج گفت: با همراهی اکبری رئیس شورای شهر یاسوج در دیدار با محمدی رئیس آتش نشانی تهران با توجه به در دسترس بودن تجهیزات درخواست توزیع تجهیزات از قبیل دستکش، چکمه دادیم. و کلاه هایی که در وعده های فرخنده در آن راستا ساخته شد.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: استان ما تنها استانی است که آسانسور آتش نشانی ندارد، برای این منظور از معاونت شهردار سازمان آسانسور شهرداری مشورت شد تا استان صاحب آسانسور آتش نشانی باشد، هرچند نیازمند حمایت سازمان آسانسور هستیم. استاندار و معاون عمرانی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید