تلاش بسیج و سپاه برای مهار آتش سوزی مجتمع چرم بوینوزهرا/ 5 مجروح و 3 مفقود در آتش سوزی

زمان: 09:01h
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800350

رستمعلی رفیعی آتانی از اطفای حریق مجتمع چرمی بویین زهرا خبر داد و گفت: چهار دستگاه تانکر آب و یک دستگاه خودروی آتش نشانی سپاه به محل اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: یک واحد تولیدی در مجتمع صنعتی چرم بویین زهرا صبح دیروز دچار حریق شد و پس از ساعت ها تلاش نیروهای امدادی آتش را مهار کردند.

رفیعی آتانی گفت: همزمان با آغاز این حادثه بسیجیان و پاسداران سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در محل حادثه حضور یافتند و به امدادرسانی به حادثه دیدگان، امدادی و قانون پرداختند. اجرا.”

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای چندین واحد تولید هیدروکربن و انواع فرآورده های نفتی است، افزود: گستردگی و حساسیت حادثه باعث شد تعدادی آمبولانس سپاه برای کمک به نیروهای امدادی در منطقه مستقر شوند.

فرمانده سپاه استان قزوین افزود: چهار مخزن آب سپاه و یک دستگاه خودرو آتش نشانی در مدت زمان مهار آتش به مجتمع صنعتی چرم بویین زهرا اعزام شدند.

وی در پایان افزود: نیروهای امدادی بسیج و سپاه تا پایان عملیات پاکسازی و لکه گیری به همراه آتش نشانان عزیز در محل حضور خواهند داشت.

در آتش سوزی مجتمع چرم بوینوزهرا 5 مجروح و 3 ناپدید شدند

سهیل سلطانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاسوین در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان صبح قزوین با اشاره به آتش سوزی در یک واحد تولیدی در مجتمع صنعتی چرم بویین زهرا گفت: متاسفانه این حادثه 5 مجروح و 3 مفقود برجای گذاشت.

وی با اشاره به آمار مجروحان این حادثه افزود: یکی از مجروحان مردی 30 ساله از ناحیه سینه و 17 جوان دیگر از ناحیه بازو مجروح شدند.

سلطانی افزود: یکی دیگر از مصدومان از نیروهای آتش نشانی است که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود که مصدومان با آمبولانس به بیمارستان امیرالمومنین (ع) بویین زهرا منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: در این حادثه 2 مصدوم دیگر نیز وجود داشت که مصدومان تحت مراقبت های پزشکی سرپایی قرار گرفتند.

وی در پایان گفت: متاسفانه در این حادثه 3 نفر ناشناس هستند که نیروهای امدادی به دنبال این افراد هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید