جزئیات آتش سوزی در شهرک صنعتی مبارکه / 90 درصد آتش مهار شد


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910659

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه 15 نفر بر اثر گازگرفتگی مصدوم شدند، گفت: تاکنون 90 درصد آتش مهار شده و 25 تیم امداد و نجات و آتش نشانی به محل اعزام شده و در حال اطفای هستند. عملیات اطفای حریق

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور شهرپوش در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی در شهرک صنعتی مبارکه گفت: این آتش سوزی ساعت 10 در شرکت آراد صنعت تولید کننده مواد شیمیایی در شهرک صنعتی سرای مبارکه رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه 15 نفر بر اثر خفگی مصدوم شدند، گفت: تاکنون 90 درصد آتش مهار شده و 25 تیم امداد و نجات و آتش نشانی به محل اعزام و در حال حمل هستند. عملیات اطفای حریق


* مراقبت های اورژانسی پیش بیمارستانی برای قربانیان حوادث

به گزارش روابط عمومی اورژانس استان اصفهان، صبح امروز یکشنبه 31 آبان ماه 1401 پس از اعلام ماموریت آتش سوزی در یکی از کارخانه های شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان. بلافاصله 3 واحد اورژانس 115 شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2115 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و سه دستگاه خودروی امدادی هلال احمر نیز در محل حاضر شدند.

در این ماموریت 8 امدادگر اورژانس پیش بیمارستانی به 9 مصدوم حادثه که به دلیل استنشاق دود دچار مشکلات تنفسی شده بودند کمک کردند.

5 مصدوم پس از اقدامات فوری به بیمارستان محمد رسول الله مبارکه منتقل و 4 مصدوم نیز در محل مداوا شدند.

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی مبارکه گفت: ساعت 10:30 صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارخانه در شهرک صنعتی مبارکه از سوی سازمان آتش نشانی این شهر گزارش شد. آتش نشانی مبارکه سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری اصفهان شد.

وی ادامه داد: بلافاصله چند دستگاه ماشین آتش نشانی سنگین به همراه ماموران وظیفه، معاونین اپراتور سازمان و مسئولان مربوطه به محل آتش سوزی اعزام شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید