شب چهارشنبه آخر سال را برای حضور آتش نشانان تبریز آماده کنید


ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815745

آتش نشان علیرضا زبردست گفت: آتش نشانان روز چهارشنبه برای امدادرسانی به مجروحان و احتمالا مجروحان در آماده باش کامل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، سازمان آتش نشانی علیرضا زبردست در گفت و گوی خبری گفت: آتش نشانی تبریز در راستای حفظ ایمنی شهر و ارائه خدمات ایمنی بهینه و به موقع به شهروندان در چهارشنبه آخر سال از صبح زود در شلوغی جمعیت. و مسیرهای شلوغ میادین شهر تبریز با کامیون و کامیونت جانمایی خواهد شد.

وی گفت: 23 ایستگاه آتش نشانی شهرداری تبریز و تعدادی موتورسوار مجهز به دستگاه های مدرن و کپسول آتش نشانی سیار در مسیرهای شهری برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی تردد و گشت زنی می کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه حوادث تلخی پیش از چهارشنبه آخر سال رخ داده و تعداد زیادی از شهروندان مجروح یا جان خود را از دست داده اند، گفت: شهروندان باید مراقب سلامت خود باشند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند. «نه تنها دیگران در تصادفات دخیل هستند، بلکه خود ما نیز از گزند آسیب های بی احتیاطی در امان نیستیم.

این آتش نشان باهوش ادامه داد: والدین باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و نکات ایمنی را به آنها یادآوری کنند تا همه بتوانند سال نو را در سلامت و آرامش جشن بگیرند.

وی یادآور شد: سامانه 125 پل بین شهروندان و سازمان آتش نشانی است و مردم در صورت مشاهده حادثه با این شماره تماس بگیرند.

سال گذشته 174 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در آذربایجان شرقی مجروح شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید