آمادگی ستاد بحران زنجان برای مقابله با بحران های احتمالی در زمستان

وی با اشاره به بارش برف در روز گذشته گفت: شهرداری زنجان 2 کارخانه محلول آب نمک راه اندازی کرده است که دیروز در معابر درون شهری از آن استفاده کرد و خوشبختانه در شهر زنجان به خوبی کار می کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان بابیان اینکه مردم انتظار داشتند طبق سال های گذشته شاهد شن و ماسه در خیابان های شهر باشند، گفت: شهرداری از ساعت 2 بامداد شروع به برگ پاشی سطح محورهای شهر کرد و این برگ پاشی منجر به واقعیت شد. این است که باران تبدیل به یخ شد و برف به سطح جاده نچسبید.

وی با بیان اینکه سارقان در محورهای مواصلاتی در حالت آماده باش هستند، گفت: نیروهای امدادی در معابر مستقر هستند و پاکسازی محورها انجام شده و تمامی محورهای اصلی و فرعی استان باز است.

کرامتی با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان وسایل زمستانی و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

وی گفت: اگر راهکارهای شهرداری آب و نمک در سطح شهر واکنش نشان دهد، اداره راه نیز در سال های آینده از این راهکارها در محورهای مواصلاتی استفاده خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان راه حل های آب و نمک را مقرون به صرفه و کمک زیادی به حفظ آسفالت عنوان کرد و گفت: شهرداری زنجان از مرداد ماه برای مدیریت طرح زمستانی در دستور کار قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید