نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی آمادگی کامل دارد


ساعت: 19:24
تاریخ ارسال: 10/01/1401
کد خبر: 1919352

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی به آب و خاک کشور و برخورد قاطع با متجاوزان آمادگی کامل دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علیرضا تنگسیری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی اروندکنار در جنوب آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه برای رزمایش عملیاتی شناورها، نیروها و سامانه های عملیاتی در آب های اروندکنار در شمال غرب فارس آمادگی کامل دارد. خلیج فارس

وی افزود: رزمندگان اسلام هم در منطقه دوم دریایی و هم در منطقه سوم دریایی واقع در شمال خلیج فارس آماده مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی دشمن هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمن اگر چپ به آب و خاک میهن اسلامی نگاه کند چشمش کور می شود.

سردار تنسیری گفت: نیروهای ما بارها آمادگی خود را به دشمنان نشان داده اند و هم اکنون آمادگی کامل برای انجام رزمایش عملیاتی ناوها، نیروها و سازمان عملیاتی در آب های اروندکنار را داریم.

و افزود: سلاح واقعی رزمندگان تا دندان مسلح در مقابل دشمن در دوران دفاع مقدس ایمان، اعتقاد و روحیه انقلابی و عنایت خداوند متعال بود.

سردار تنسیری به ذکر مصادیق عنایت الهی و توجه ویژه به دشمنان در خلیج فارس پرداخت و ادامه داد: امروز هم دشمنان می دانند که تا زمانی که حلقه اتصال رزمندگان و مجاهدان ایمان و توکل به خدا باشد از هیچ کاری عاجز خواهند بود. خداوند متعال.

شهر ساحلی اروند در انتهای اروندرود و در دهانه خلیج فارس و روبروی شهر فاو عراق قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید