مدیریت هوشمند و حضور آموزش و پرورش کرونا در استان زنجان با جدیت پیگیری می شود / افتتاح کامل مدارس و دانشگاه های زنجان از 5 فروردین


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1817965

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دو موضوع در مدیریت بیماری تاج به طور جدی پیگیری و پیگیری شد، گفت: موضوع اول مدیریت هوشمند بیماری و ارائه خدمات به داوطلبان به شرط تکمیل واکسیناسیون و موضوع دوم است. بازگشایی و برگزاری کامل حضور در کلاس ها و دانشگاه های مداس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل رفیعی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: وضعیت بیماران سرپایی، بستری و فوتی در تاج در روزهای اخیر رو به کاهش بوده و توصیه های کلی اعلام شده دیروز (شنبه 6 فروردین) در ستاد ملی تاج و تخت به همین صورت در استان اعمال می شود.

وی گفت: شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی کمی تنبل هستند.

رفیعی با بیان اینکه دو موضوع با جدیت در حال پیگیری است، افزود: موضوع اول مدیریت هوشمند بیماری عروق کرونر است و در این زمینه نسخه مشترکی برای محدودیت و تعطیلی نداریم، اما مدیریت عروق کرونر هوشمندانه دنبال می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در این راستا توصیه این است که واکسیناسیون انجام شود و ارائه خدمات به داوطلبان منوط به اتمام واکسیناسیون است.

وی تاکید کرد که بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه اصناف از جمله دریافت کد QR جدید تمرکز کرده است.

رفیعی افزود: موضوع مهم بعدی که با جدیت در حال پیگیری است و پیش از این نیز از سوی رئیس جمهور مطرح شده و در جلسه دیروز ستاد تاج و تخت ملی به آن تاکید شده است، حضور مدارس و دانشگاه ها است.

وی با بیان اینکه زنجان یکی از استان های پیشرو در برگزاری کلاس ها به صورت حضوری است و در قالب حکمرانی هوشمند پیش می رویم، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه با تعطیلی مواجه نخواهیم شد و هم دانشگاه ها و هم مدارس برنامه ریزی شده که به طور کامل باز باشد و برگزار می شود. حضوری از 5 آوریل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: انتظار می رود مدیران مدارس با توجه به سن دانش آموزان مدارس را برای حضور دانش آموزان در بقیه تعطیلات آماده کنند.

وی افزود: اقداماتی از قبیل ضدعفونی و تهویه کلاس ها در حال انجام است تا مدارس آمادگی برگزاری کلاس های حضوری دانش آموزان و ایجاد اطمینان برای خانواده ها را داشته باشند.

رفیعی با تاکید بر اینکه حکمرانی هوشمند و درس های خصوصی با جدیت در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: تاثیر طولانی مدت آموزش از راه دور جبران ناپذیر است، این در حالی است که بررسی ها و گزارش ها نشان می دهد که هیچ کشوری مدارس و دانشگاه ها را تعطیل نکرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید