60 ایستگاه شهری و اورژانس استان زنجان آماده امدادرسانی به مسافران نوروزی هستند / درمانگاه ها در تعطیلات تعطیل هستند


ساعت: 22:52
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816836

رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان:

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان گفت: تمامی بیمارستان های دولتی و دانشگاهی و 60 ایستگاه شهری و اورژانس در ایام نوروز به صورت 24 ساعته فعال و آماده ارائه خدمات هستند. ساعت فعال خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عسگر جعفری روحی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه اورژانس استان در صورت نیاز آماده خدمات رسانی در اسرع وقت است، گفت: پایگاه هوایی اورژانس بالگرد نیز در آمادگی کامل است و از این رو حدود 100 دستگاه آمبولانس در 60 پایگاه شهرستانی و جاده ای آماده امداد رسانی به صورت 24 ساعته هستند. یک روز.

وی افزود: تمامی بیمارستان های دانشگاهی و دولتی فعال و آماده ارائه خدمات درمانی و اورژانسی هستند و در این راستا مراکز دارای کادر متخصص، هدفمند و پشتیبان بر اساس برنامه زمان بندی شده هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه بیمارستان های موسوی، ولیعصر، القدیر و هدبنده به صورت 24 ساعته با حضور متخصصان اورژانس در بیمارستان حضور خواهند داشت، گفت: مابقی متخصصان به صورت 24 ساعته در دسترس خواهند بود. یک روز آنها یک نوع تسکین دارند.

وی با بیان اینکه کلینیک های بزرگی مانند جراحی، اطفال، زنان و زایمان حداقل به مدت 2 ساعت در روزهای تعطیل حتی غیررسمی برای خدمات غیر اورژانسی باز است، گفت: تسهیلات انتقال خون، فاکتورهای انعقادی بیماران تالاسمی، هموفیلی. ارائه شده است.

جعفری روحی گفت: تمامی کلینیک های خصوصی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و تصویربرداری در مراکز دولتی کشیک خواهند بود و تعطیلی کلینیک ها موقتی است.

وی اذعان داشت: هماهنگی های فوری لازم با هلال احمر برای ارائه خدمات بهتر انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید