پلیس، اورژانس و جمعیت هلال احمر در خدمت آرامش مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد هستند.


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816405

با فروکش کردن تب تاج، مسافران نوروزی 1401 بار دیگر از این سفر استقبال کردند و چهار فصل را به مقصد گردشگری امن و مطمئنی تبدیل کردند که توسط پلیس، اورژانس و جمعیت هلال احمر ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس کرونا صبح امروز، چند سالی است که این امر سد محکمی برای سفر نوروزی مردم به نقاط مختلف کشور است.

در حالی که کرونا از سال 1399 و 1400 سفرها را در نوروز متوقف و متوقف کرده است، به نظر می رسد مردم منتظر بازگشت نوروز 1401 برای سفر در نوروز با ارائه خدمات مسافرتی از سوی متخصصان سلامت هستند.

کهگیلویه و بویراحمد یکی از زیباترین استان های جنوبی ایران است که میهمان نوازی و طبیعت بکر آن مورد علاقه گردشگران و طبیعت گردان است و این استان را شمال جنوب ایران می نامند.

کارکنان کهگیلویه و بویراحمدی همه ساله بر بسیج امکانات دستگاه های اجرایی استان در ایام نوروز و توجه جدی به خدمات رسانی مطلوب به مسافران تاکید می کنند که این امر موجب افزایش حضور گردشگران شده است.

در سال های اخیر دستگاه های اجرایی مختلف روش های مختلفی را برای آرامش بخشیدن به سفرها به بهترین شکل ممکن اجرا کرده اند که از آن جمله می توان به پلیس، اورژانس و جمعیت هلال اشاره کرد.

استقبال مردم از سفرهای نوروزی در کنار مسائل بهداشتی، فرماندهان پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد را بر آن داشت تا با حضور شبانه روزی در محورهای مواصلاتی از تلاش های پلیس راهنمایی و رانندگی خبر دهند.

سرهنگ بهنام ویسی پور گفت: ماموریت های طرح نوروزی امسال به دلیل مشکلات عروق کرونر با سال های گذشته متفاوت است و به طور حتم میزان تردد در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل جاذبه های گردشگری دو برابر سال های گذشته است. شاهد حضور گسترده مهمانان و مسافران نورزوی به نقاط مختلف این استان خواهیم بود.

وی قانون مداری، دوری از خطرات و آرامش در سفر را شعار تعطیلات نوروزی امسال پلیس راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برخورد قانونی با تخلفات رانندگی قطعا در این تعطیلات افزایش می یابد.

همچنین سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از استقرار و آماده باش کامل تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در چهارشنبه آخر سال و ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

محمدامین نیکوی نژاد گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، استقرار تمامی پایگاه های اورژانس 115 استان تا 15 فروردین ماه سال 1401 به طور کامل آماده ارائه خدمات به مسافران در نوروز خواهد بود.

نیک وی گفت: علاوه بر آمادگی کامل پایگاه های اورژانس 115 در سراسر استان، برنامه ریزی لازم برای عملیات و استقرار آمبولانس ها در تمامی محورهای مواصلاتی استان انجام شده است. آمبولانس 115، اتوبوس آمبولانس، آمبولانس و بالگرد پایگاه هوایی اورژانس 115 آماده کمک رسانی به هموطنان می باشد.

سید امان الله جهانبین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از دیگر مسئولانی بود که در روزهای اخیر در خصوص سفر به نوروز 1401 گفت: مرکز امداد و نجات نوروزی توسط جمعیت هلال احمر به صورت موقت در سال 1401 راه اندازی شد. علاوه بر پایگاه های ثابت و شبانه روزی استان.

وی گفت: این طرح در راستای بکارگیری نیروهای امدادی و خودروهای امدادی برای تسریع در اجرای عملیات امداد و نجات جاده ای و کاهش خسارات ناشی از تصادفات و حوادث و افزایش ایمنی و آرامش مردم در هنگام سفر است. «نوروز آماده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروز 1401 به مدت 20 روز با رویکرد عملیاتی و پیشگیری از بیماری های عروق کرونر بر اساس تعهدات و شرح مصوبات اجرا می شود. خدمات. پست های موقت و آمادگی کامل پایگاه ها و مراکز عملیاتی امداد و نجات در سراسر استان از 25 اسفند 1380 تا 15 فروردین 1380 ادامه داشت.

جهانبین گفت: روزانه 171 نفر (نفر در روز) از نیروهای امدادی در قالب 17 تیم عملیاتی در محل و 18 تیم پشتیبانی و در طرح امداد و نجات نوروز 1401 در شش پایگاه امداد و نجات بین شهری (ثابت) و چهار پایگاه موقت (سیار) ) و استفاده از 9 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودروی امدادی، 5 دستگاه خودروی کمکی، 2 دستگاه امداد و نجات، دو دستگاه کامیون، دو دستگاه خودروی آرگو و آماده باش شبانه روزی تلفن (112).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید