جمعیت هلال احمر از اوایل شهریورماه در حالت آماده باش هستند


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896677

رئیس جمعیت هلال احمر بر استفاده از تمامی ظرفیت های جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد و گفت: این جمعیت از ابتدای شهریور ماه در حالت آماده باش بوده و به صورت شبانه روزی به زائران اربعین جوسی در داخل و خارج خدمات رسانی می کند. کشور، او انجام می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیرحسین کولیوند در جلسه شورای نگهبان با اشاره به استقرار کادر پزشکی مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عراق و مراجعه گسترده برای دریافت خدمات پزشکی گفت: معاونین جمعیت هلال احمر: جمعیت هلال احمر با تمام توان در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی جهت ارائه خدمات شایسته است و به همین منظور مراکز درمانی ثابت و سیار مرکز درمانی جمعیت هلال احمر را به صورت شبانه روزی رصد می کنیم تا هرگونه مشکل برطرف شود. کمبودها

وی در جلسه شورای معاونین در جریان بررسی شرح وظایف هلال احمر در سامانه سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: هلال احمر خود را جزء لاینفک خدمت رسانی به مردم می داند. و بر همین اساس در هر جای کشور که نیاز باشد به کمک مردم و مسئولان می شتابد اما باید طبق قانون عمل کرد و شرایط لازم هلال احمر را تامین کرد.

همچنین در این جلسه یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به آموزش های ارائه شده به زائران اربعین حسینی که عازم عتبات عالیات بودند، گفت: آموزش مقدماتی در هلال احمر و مجتمع های آموزشی سرخ است. هلال احمر توانسته است نقش مهمی در این زمینه ایفا کند و بر این اساس توسعه مجتمع های آموزشی هلال احمر و توجه ویژه به آنها ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید