تجهیز 22 پایگاه پشتیبانی هوایی نوروزی 1401 / طرح هلال احمر نوروزی از فردا آغاز می شود.


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815366

یعقوب سلیمانی از بکارگیری 19 فروند بالگرد و تجهیز 22 پایگاه پشتیبانی هوایی در طرح سفر نوروزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، یعقوب سلیمانی یکشنبه شب در مراسم افتتاحیه بیست و دومین طرح خدمات بشردوستانه نوروزی به مسافران با حضور گلفشان رئیس سازمان جوانان و سید علی منیری قائم مقام سازمان در ساری با اشاره به کاهش رفت و آمدها شد. محدودیت های نوروزی 1401 هلال احمر اقدامات امدادی لازم را برای کمک به مردم و مسافران در مواقع مختلف انجام داده و مانند همیشه با آمادگی کامل در خدمت هموطنان خواهد بود.

وی افزود: استقرار 1200 پایگاه امداد و نجات دائمی و موقت با حضور 13 هزار امدادگر و امدادگر، استفاده از 19 فروند بالگرد و تجهیزات در 22 پایگاه امداد و نجات هوایی، آموزش 31 تیم ویژه امداد و نجات و واکنش سریع و استقرار 160 پایگاه دائمی و موقت مناطق حادثه خیز از جمله جمعیت هلال احمر. تسهیل خدمات انسانی و واکنش اضطراری بخشی از برنامه نوروزی است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی به موازات خدمات بشردوستانه را از برنامه های این جمعیت برشمرد و تصریح کرد: جوانان جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی حضور فعال خواهند داشت. امسال ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی».

وی گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از 24 اسفندماه آغاز و تا 14 فروردین 90 ادامه خواهد داشت.

سلیمانی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با تمام توان در خدمت مردم است، گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی و مردمی است که با هم افزایی و مشارکت اکثریت جامعه خدمات مورد نیاز نیازمندان را ارائه می کند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان آینده جمعیت هلال احمر هستند، گفت: برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت بی پایان جوانان باید به عنوان یک راهبرد در دستور کار قرار گیرد چرا که توسعه پایدار کشور مبتنی بر تشکل های مردم نهاد و با مشارکت فعال و جوانان است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر، مشارکت و حضور پرشور جوانان در برنامه های هلال احمر را نشان دهنده پویایی جامعه عنوان کرد و گفت: در جایی که جوانان محور فعالیت ها و برنامه ها باشند، موفقیت این برنامه و طرح موجب می شود. به طور قابل توجهی افزایش یابد.”

سلیمانی اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی در کنار خدمات بشردوستانه را از دیگر برنامه های این جمعیت دانست و گفت: امسال جوانان جمعیت هلال احمر با شعار جوانان، سفیران امنیت، در طرح نوروزی حضور فعال خواهند داشت. سلامت و زندگی اجتماعی”.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید