بهره مندی بیش از 6 هزار زائر از خدمات هلال احمر خوزستان در طرح نوروزی


ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817325

علی هدادی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از 6 هزار و 300 نمازگزار در کربلای معلی با مراجعه به مراکز درمانی و مراکز امدادی از خدمات درمانی، بهداشتی و پشتیبانی این جمعیت بهره مند شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، علی هدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در حاشیه جلسه پیگیری مصوبات کمیسیون بهداشت و درمان راهیان نور با حضور سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، جعفر میعادفر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور اورژانس و خدمات پزشکی، مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را در قالب کاروان های راهیان نور به زائران ابلاغ کرد.

وی با اشاره به راه اندازی دو مرکز موقت بالینی در محورهای عملیاتی جنگ و استقرار پایگاه های امداد و نجات در مناطق عملیاتی، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از 6 هزار و 300 نمازگزار در کربلای معلی از مراکز درمانی بازدید کرده اند. کارگران از خدمات درمانی، بهداشتی و پشتیبانی این جمعیت بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: در این مدت علاوه بر درمان سرپایی یک هزار و 730 نفر، 9 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

هدادی همچنین از آمادگی کامل تیم های درمانی و پشتیبانی این جمعیت برای ارائه خدمات رایگان به مشتریان تا پایان نوروز خبر داد.

در پایان به نمازگزاران توصیه کرد که به نشانه ها توجه کنند و کاروان ها را در راهیان نور رها نکنند و از حراست مقدس و خطر انفجار آنها بپرهیزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید