آمادگی کامل شهرستان تاکستان برای استقبال از مسافران نوروزی/ نیروهای اورژانس جاده ای آماده باش

وی افزود: به 5 شهرداری در شهرستان تاکستان اعلام کرده ایم در آذین بندی معابر، رنگ آمیزی، رنگ آمیزی، نصب پوستر، نظافت عمومی، نصب المان های نوروزی و زیباسازی شهر کوشا باشند.

فرماندار توکستان گفت: اداره راه، محیط زیست و شهرداری ها نیز باید مبادی ورودی شهر را پاکسازی کنند و به سازمان میراث فرهنگی شهرستان نیز ابلاغ شده است تا اماکن گردشگری و امامزاده ها و اماکن مذهبی و تاریخی را برای بازدید عموم در ایام نوروز آماده کنند. برحذر بودن.

وی گفت: با توجه به جاذبه های جغرافیایی و وجود منطقه بشگل، مسئولان باید اهتمام ویژه ای به آماده سازی این مناطق داشته باشند؛ از دیگر دیدنی های شهرستان توکستان.

آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان شهرستان تاکستان برای ایام نوروز

طاهری گفت: بازدید و نظارت بر اماکن عمومی مانند پارک ها، رستوران ها، هتل ها و سایر مراکز خدماتی در دستور کار قرار دارد. همچنین به منظور کنترل و نظارت بر قیمت ها سفارشات لازم صورت گرفته و در نظر گرفته شده تا اصناف در ایام نوروز با مسافران رفتار مناسبی داشته باشند.

وی افزود: اداره ورزش شهرستان نیز با برگزاری مسابقات ورزشی و تفریحی به ویژه در روستاها بر ایجاد فرصت های مناسب برای تفریح ​​برای مردم تاکید دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو سال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذرد. امسال با تصمیمات ستاد ملی تاج و تخت سفر رایگان و محدودیت های کمتری اعمال خواهد شد و امیدواریم با تمام تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم با رعایت سلامتی اوقات خوشی را در کنار همه مردم و شهروندان داشته باشیم. پروتکل ها

وی گفت: برای آمادگی بهتر گشت های دو بیمارستان شهرستان تاکستان را هماهنگ کردیم و با تخصیص کار، هر بیمارستان به برخی از بیماری های تخصصی و اورژانس های جاده ای اختصاص می یابد.

فعالیت 7 پایگاه اورژانس در شهرستان تاکان

طاهری گفت: در حال حاضر در شهرستان تاکستان 7 پایگاه اورژانس با 8 دستگاه خودرو مستقر است و با توجه به وجود بزرگراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی و بیش از هزار و 100 کیلومتر راه در سطح شهرستان، نیروهای اورژانس با حداکثر تعداد آمادگی کامل دارند و اکیپ های هلال احمر آمادگی کامل برای ارائه خدمات در صورت بروز حادثه را خواهند داشت.

وی گفت: از 16 مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان 3 مرکز در اسفرورین، ضیاء آباد و فرجین به صورت شبانه روزی و بقیه به صورت عادی فعالیت می کنند.

فرماندار توکستان در پایان گفت: ستاد بحران در شهرستان تشکیل شده و از آنجایی که در سال های اخیر با بارش باران و سیل و گاهی کولاک مواجه بوده ایم، تمامی دستگاه های ستاد بحران آماده پاکسازی لایروبی رودخانه ها هستند. ، مشکلات و تعمیرات پله باید آماده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید