آموزش و پرورش هلیل آباد برای اسکان مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد/ هیچ مدرسه ای در سال آینده تعطیل نیست


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1816098

کاسم پور با بیان اینکه هیچ مدرسه ای در سال آینده به دلیل این تاج تعطیل نمی شود، گفت: آموزش و پرورش باید برای پذیرایی از مسافران نوروزی آمادگی 100 درصدی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم قاسم پور فرماندار هلیل آباد در گفت و گو با صبحتوس گفت: معلمان رکن اصلی نظام آموزشی هستند و معلمان باید دیدگاه، تفکر و گفتمان خود را تغییر دهند و اگر دغدغه ها را برطرف کنند قطعا آسیب ها را کاهش خواهند داد. مهارت های اجتماعی موثر خواهد بود.

وی گفت: اگر جامعه اهمیت آموزش را درک کند و نقش خود را در نظام آموزشی ایفا کند، می توانیم به سمت جامعه بالاتر حرکت کنیم. تولید گفتمان دانش آموزی در مدارس کار ارزشمندی است که باید انجام شود. این منطقه بیش از پیش نیاز به آزمایش دارد.

فرماندار هلیل آباد با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید برای حضور آگاهانه و فعال سیاسی در آینده آماده باشند، گفت: مشارکت آگاهانه با درک نقش معلم در نظام آموزشی به عنوان رکن اساسی امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه انقلابی در حوزه مدرسه سازی و فضای آموزشی در شهرستان هلیل آباد رخ داده است، اذعان داشت: این انقلاب باید به حوزه ایجاد گفتمان آگاهانه و فعال برای مشارکت سیاسی نیز تعمیم یابد.

کاسم پور با بیان اینکه جلسات ستاد خدمات گردشگری در شهرستان برگزار شد و تمامی دستگاه های اجرایی آماده استقبال از مسافران نوروزی و نوروزی هستند، گفت: 2 فضای آموزشی در شهرستان هلیل آباد برای اسکان مسافران طراحی شده است. آموزش و پرورش باید آمادگی 100 درصدی را برای پذیرایی از مسافران نوروزی داشته باشد.

وی تصریح کرد: هیچ مدرسه ای در سال آینده به دلیل اپیدمی کرون تعطیل نشود و آموزش و پرورش شخصاً تحت نظر خواهد بود. بر اساس برآوردهای این اداره کل، شورای آموزش و پرورش هلیل آباد به عنوان رتبه ویژه در استان شناخته شده است.

فرماندار هلیل آباد با تاکید بر اینکه با اقدامات حمایتی هیچ دانش آموزی در شهرستان مشکل نوشت افزار ندارد، خاطرنشان کرد: پویش خوبی در زمینه پوشاک مدارس و حتی خیرین ساختمان مدارس با کمک دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است. مزرعه ها آمده اند.

وی افزود: خلاء دبیرستان نمونه دولتی در مقطع متوسطه اول شهرستان هلیل آباد احساس می شود و به دنبال این هستیم که بتوانیم این خلاء را پر کنیم تا دانش آموزان دبیرستان هلیل آباد مجبور به تردد نباشند. به کاشمر یا بردسکن برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید