بیش از 60 درصد دانش آموزان استان مرکزی واکسن تاج را دریافت کرده اند

زمان: 23:13
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775919

آگازاده گفت: در زمینه واکسیناسیون دانشجویی که از اوایل شهریور در استان مرکزی ادامه دارد ، اکنون بیش از 60 درصد دانش آموزان واکسن تاج را در استان دریافت کرده اند و خوشبختانه تمایل به بازگشایی بخش ها وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده ، فرماندار مرکزی شورای آموزش و پرورش استان گفت: در زمینه واکسیناسیون دانش آموزی که از اوایل شهریور در استان مرکزی در حال انجام است ، اکنون بیش از 60 درصد دانش آموزان واکسن تاج را در استان دریافت کرده اند. “خوشبختانه ، آماده بازگشایی است.

آگازاده گفت: مهمترین شرط از سرگیری مدارس در کنار واکسیناسیون عمومی ، پایبندی دقیق به پروتکل های بهداشتی است که در آن معلمان و والدین نقش مهمی در این زمینه ایفا می کنند.

وی ادامه داد: در حوزه افتتاح مدارس فرمانداران موظفند مصوبات ستاد استان و شورای آموزش و پرورش را جدی بگیرند و باید هماهنگی کامل بین استان و شهرستان وجود داشته باشد.

استاندار مرکزی افزود: از اواسط آبان ماه امسال با هماهنگی های لازم ، شاهد از سرگیری تدریجی مدارس استان خواهیم بود و البته این تصمیم بستگی به شرایط عروق کرونر در استان و اوج احتمالی این بیماری دارد. تاج ، که در روزهای آینده مشخص می شود. “

وی خاطرنشان کرد: انتقال مهدکودک ها از مراقبت های اجتماعی به آموزش و پرورش با دستور رئیس عالی کاملاً عاقلانه بود ، یکی از دلایل آن جلوگیری از تمرین پراکندگی و پراکندگی کار است و البته وسایلی که خود مهد کودک را اداره می کنند باید هماهنگ و نظارت آموزش و پرورش برای انجام این کار.

رویکرد یادگیری در استان مرکزی حضور دانش آموزان در مدارس است

حسین آبادی گفت فرمانداران شهرستانها باید در برنامه بازگشایی مدارس استان همکاری لازم را داشته باشند و رویکرد آموزشی استان بازگشایی مدارس و حضور در مدارس بیشتر است.

حسین آبادی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: بسیاری از فعالیت های مدرسه نیاز به حضور دانش آموزان دارد و در زمان شیوع بیماری کرونر قلب اکثر فعالیت ها تحت تأثیر قرار گرفت اما با تلاش و رویکرد. “وب شاد و فضای مجازی شاهد رویدادهای بزرگی است.

حسین آبادی گفت: فعالیت های آموزشی و با کیفیت با وجود آثار بیماری عروق کرونر قلب به طور جدی انجام می شود و می توان گفت که در زمینه آموزش شاهد هیچ اتفاق نامطلوبی نبوده ایم و در بسیاری موارد حتی اقدامات قابل توجهی را شاهد بوده ایم. “

وی ادامه داد: به عنوان مثال در جشنواره هرازمی ما از 88000 نفر در سال 1999 به 107000 نفر در سال 1400 و در پروژه مهارت برای ایران از 162 مدرسه در سال 1999 به 171 مدرسه در سال 1400 و در حومه شهر افزایش یافتیم. افراد در آزمون ورودی رتبه دو رقمی دریافت کردند و این چیزهای خوبی را نوید می دهد.

حسین آبادی افزود: “در زمان شیوع بیماری کرونر قلب ، با توجه به شرایط موجود ، میزان ترک تحصیل در استان تحت تأثیر کشور قرار گرفت. در سال 1999 ، میزان ترک تحصیل در استان 1.1 و میانگین کشوری 1.47 بود. در سال 1400. “میزان ترک تحصیل 1.29 درصد است که متأسفانه نسبت به سال گذشته شاهد افزایش دو دهم درصدی نرخ ترک تحصیل در استان هستیم.

وی ادامه داد: از ابتدای مهر ماه تا 15 نفر بصورت حضوری درس روستا برگزار می کنیم و همچنین سمینارهای فنی فنی و برنامه ریزی برای افتتاح مدارس برای کمتر از 300 نفر در اول نوامبر به صورت گروهی در دستور کار قرار دارد. “تصمیم گرفته شده است که کلاس ها در 45 دقیقه برگزار می شود و گروهی که آموزش آنها به صورت حضوری به پایان رسیده است نیز آموزش مجازی خود را می بینند و مدارس بیش از 300 نفر در 6 نوامبر بازگشایی می شوند و البته این تصمیمات بستگی دارد. در مورد شرایط کرونری استان و مقر تأیید شده تاج.

مدیرکل آموزش و پرورش مارکاسی گفت: فرمانداران شهرستانها باید در برنامه بازگشایی مدارس استان همکاری لازم را داشته باشند و رویکرد آموزش و پرورش استان بازگشایی مدارس و حضور در مدارس بیشتر است.

وی گفت: آموزش و پرورش 11 میلیارد بدهکار برای پرداخت حامل های انرژی است که باید در این زمینه از طریق هم افزایی و مشارکت در مدارسی که سرانه ندارند به ویژه در مدارس حومه حمایت شود.

حسین آبادی گفت: طرح سواد حرکتی برای تشخیص ناتوانی های حرکتی و جسمی برای جلوگیری از معلولیت دانش آموزان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم گام های بلندی در جهت حفظ سلامت دانش آموزان برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه سوادآموزی ، رویکرد آموزش و پرورش این است که افراد بی سواد را به طور جدی شناسایی کنیم و دستگاههای مربوطه باید مخاطبان بی سواد خود را با آموزش و پرورش آشنا کنند و اقدامات و تذکرات رسمی همراه با شناسایی جدی بی سوادان با هم افزایی کلی انجام شود. به بودن.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید