52 درصد مردم استان مرکزی هر دو دوز واکسن کرون را دریافت کرده اند

ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780465

آقازاده با بیان اینکه 52 درصد از مردم استان هر دو نوبت واکسن کرون را دریافت کرده اند، گفت: بیش از 85 درصد مردم استان اولین دوز را تزریق کرده اند که از این نظر جزو 3 نوبت اول است. 4 استان کشور بهتر از میانگین کشوری داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه شورای اداری استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: 52 درصد مردم استان هر دو دوز تاج را دریافت کرده اند. واکسن از این نظر جزو 3 تا 4 استان اول کشور هستیم و در کل وضعیت بهتری نسبت به میانگین کشوری داریم.

وی افزود: در این دیدار باید از نماینده ولی فقیه در استان که در این مدت باعث دلگرمی مسئولان اجرایی استان شد تشکر کنم. چون اگر آنها نبودند قطعا نمی توانستیم رکورد نسبتا قابل قبولی که الان داریم را داشته باشیم.

استاندار مرکزی گفت: یکی از موفقیت های استان که باید به آن اشاره کنیم تعداد کارگران معوقه در 4 سال گذشته است. 7000 کارگر در 4 سال گذشته معوقه داشته اند اما امروز تعداد این کارگران به 700 نفر رسیده است و این موفقیت بزرگی برای استان است.

وی با اشاره به درآمدهای ارزی غیرنفتی استان در هفت ماهه امسال گفت: تا پایان مهرماه درآمدهای غیرنفتی استان بالغ بر 700 میلیون دلار و به عبارتی 100 میلیون دلار در ماه بوده است. که رکوردی بی نظیر و افتخارآمیز برای استان است.» آمارهای اخیر استان امیدوار کننده است.

آقازاده گفت: یکی دیگر از افتخارات استان میزان سرمایه گذاری خارجی در 4 سال گذشته است به طوری که بیش از 3 میلیارد و 50 میلیون دلار قرارداد سرمایه گذاری خارجی صادر شده است. یعنی بیش از 1 میلیارد دلار در 40 سال پیش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید