دستور ویژه رئیس جمهور برای رسیدگی به انتصاب و کار استاندار کرمانشاه


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: 24.04.1401
کد خبر: 1883235

پس از اعتراضات گسترده جامعه نخبگان استان کرمانشاه به انتصاب مدیران و مسئولان ناکارآمد و وابسته در استان کرمانشاه، ساعاتی پیش رئیس جمهور دستور رسیدگی به این موضوع را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، با وجود دولت مردمی آیت الله رئیسی، همچنان شاهد انتصابات شخصی مدیران حکومت معنوی در استان کرمانشاه هستیم که ناکارآمدی آنها بر هیچکس پوشیده نیست.

با روی کار آمدن دولت جدید به گفته بسیاری از کارشناسان همچنان در استان کرمانشاه شاهد انتصابات حاشیه ای و البته برخی نمایندگان مردم استان کرمانشاه در شورای اسلامی هستیم که اعتراضات گسترده ای را در جامعه املاک کرمانشاه به دنبال داشت.

ساعاتی پیش جامعه نخبگان استان کرمانشاه در دیدار با آیت‌الله رئیسی اعتراض خود را به ایشان اعلام کردند و رئیس‌جمهور در پاسخ گفت: پیشنهاد دادم به افراد مأموریت داده شود، در استان تحقیق کنند و اگر افرادی هستند کسانی که ناکارآمد هستند و نمی خواهند تغییر کنند، گزارش دهند و من آن را انجام خواهم داد.»

امیدواریم با پیگیری های ویژه موضوع از سوی رئیس جمهور محترم به زودی شاهد ایجاد تغییرات اساسی و انتصاب مدیران انقلابی و توانمند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید