دستور ویژه رئیس جمهور عمان / تمرکز بر رسیدگی فوری به ریزش ساختمان در آبادان


ساعت: 20:53
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840982

رئیس جمهور که در حال سفر به عمان بود به محض اطلاع از ریزش ساختمان آبادان به معاون اول خود دستور داد تا از تمامی امکانات استانی و کشوری برای مقابله فوری با این حادثه استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از ریزش ساختمانی در شهر آبادان که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان شد، رئیس دفتر رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی جداگانه با معاون اول رئیس جمهور و استاندار خوزستان ضمن اطلاع از آخرین حادثه، رئیس جمهور دستور بسیج تمامی امکانات برای بررسی فوری قربانیان و آواربرداری را صادر کرد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی که برای دیدار با پادشاه عمان به مسقط پایتخت عمان سفر کرده است، به محض اطلاع از حادثه آبادان، معاون اول رئیس جمهور را با استفاده از تمامی امکانات محلی و ملی دستور داد. اختیار کامل برای تسریع در آواربرداری و نجات جان افراد گرفتار و مراقبت از مجروحان، مدیریت و ردیابی.

رئیس جمهور دستور داد با توجه به اعلام نیاز استاندار خوزستان، نیروهای امدادی و تجهیزات لازم برای آواربرداری و کمک رسانی به آبادان توسط سازمان آتش نشانی تهران به سرعت ارسال شود و همچنین تخلفاتی که منجر به شناسایی تخلفات شده است. این حادثه، اقدام عاجل، برخورد شدید و غیرقابل بخشش با متخلفان باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس جمهور با ابراز تسلیت صمیمانه خود به خانواده جانباختگان که گفته می شود اکثرا کارگران زحمتکش هستند، دستور داد تا وضعیت این خانواده ها در اولویت قرار گیرد و گزارشی از روند امداد رسانی به وی ارسال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید