زلزله آسیبی به زیرساخت بنادر هرمزگان وارد نکرد/عملیات تخلیه و بارگیری در تمامی بنادر بدون وقفه ادامه دارد.


ساعت: 10:15
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880112

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در پی وقوع زمین لرزه 6.1 ریشتری و ده ها زمین لرزه و پس لرزه صبح امروز در این استان خوشبختانه خسارتی به زیرساخت های بندری مرکز و غرب این استان وارد نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا محمدی کرجیران مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز گفت: با توجه به بازدیدهای سایت و گزارش های دریافتی خوشبختانه زیرساخت های بندر شهید رجایی و بنادر غرب استان زلزله زده بامداد شنبه خسارتی ندید و عملیات تخلیه و بارگیری، پهلوگیری و جداسازی شناورها با قدرت و بدون وقفه ادامه داشت.

وی با اشاره به وقوع زمین لرزه های متوالی در شهرستان های غرب استان نیز گفت: زیرساخت های بندری این شهرستان آسیبی ندیده است و کارکنان یگان امداد این اداره نیز برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم و آسیب دیدگان قرار دارند. این شهرها در کنار سایر نیروها. امداد، هلال احمر و بسیج فعال شده و اورژانس در محل است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: تیم های دیسپچ بندرلنگه تا حصول شرایط مساعد در منطقه حضور دارند و در صورت نیاز و تصمیم مسئولان ستاد بحران استان آماده اعزام تیم های امدادی از سایر بنادر هستند. استان به محل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید