انجام 3 هزار و 186 عملیات هدایت ایمن کشتی ها در بنادر هرمزگان / افزایش 36 درصدی عملیات راهنمایی نسبت به مدت مشابه


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882274

معاون دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان:

مقی زاده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 186 عملیات هدایت ایمن کشتی در بنادر این استان به صورت شبانه روزی و بدون وقفه با ایمنی کامل انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل مکی زاده معاون دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمزگان با تشریح فعالیت رانندگان در بنادر هرمزگان از ابتدای سال جاری در تیرماه اظهار داشت: این عملیات ها شامل دیش های اسکله، جداسازی و ناوبری که نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین عملیات ویژه از جمله عملیات کشتی به کشتی (STS) برای تحویل خوراک به پالایشگاه های منطقه و عملیات پهلوگیری و بازگشایی کشتی ها در مجتمع کشتی سازی از جمله فعالیت های انجام شده توسط 36 فرماندهی در بنادر هرمزگان است. .

معاون دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اهمیت رانندگان در ارتقای ایمنی کشتی ها گفت: رانندگان از ارکان اصلی سازمان بنادر و دریانوردی و خدمات راهنمایی کشتی ها برای ارتقای سطح ایمنی و امنیت بنادر هستند. آبراه ها و حفاظت از محیط زیست در بالاترین سطح ممکن در تمامی بنادر جهان توسط نیروهای متخصص و زبده انجام می شود.

به گفته مکی زاده؛ اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان دارای 36 راهنما شامل 17 راهنمای ارشد، 13 راهنمای پایه دوم، 3 راهنمای پایه سوم و 3 کارآموز است که تلفیقی از دانش و تجربه را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید