آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان برای گرامیداشت روز غدیر بیرم


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883834

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد؛

محمدعلی بازایی از سازماندهی موقت این حرکت در مراسم و جشن های عید سعید فطر در غدیر خم زاهدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی بزائی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: به منظور بهره مندی شهروندان از مراسم و جشن های عید غدیر بایرام، پلیس راه استان را در دستور کار خود قرار داد. در راستای تنظیم تردد و رفت و آمد می باشد.کاهش حجم تردد با بکارگیری حداکثری نیروها، ضمن پوشش ترافیک در معابر، در صورت لزوم، اطراف مساجد و اماکن تشریفات، محدودیت های ترافیکی موقت ایجاد می شود.

وی افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح معابر مستقر هستند که محدودیت های لازم را برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان اعمال می کنند.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: رانندگان برای جلوگیری از ازدحام و نظم بخشیدن به پارک خودروها در حاشیه جاده ها و به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور از توقفگاه ها از جمله تردد در محل های ممنوعه نزدیک تقاطع ها پارک کنند. می توانند خودداری کنند.

بزی بیان کرد: رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند و سفرهای درون شهری خود را به گونه ای برنامه ریزی کنند که نیازی به عجله و همکاری حداکثری با ماموران مستقر در جاده ها نداشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید