توصیه های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کوم در مورد ترافیک در 14 ژوئن


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843271

پناهی با اشاره به اینکه وسایل نقلیه عمومی برای حضور زائران قمی در حرم امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است، گفت: امکان تردد در محدوده قم برای پیاده روی وجود دارد اما ممکن است در محدوده تهران محدودیت هایی وجود داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مختار پناهی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا گفت: تهران، بزرگراه کوم – کاشان و محور سلفچگان ترافیک سنگینی خواهند داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کوم افزود: با توجه به این وضعیت از مردم تقاضا داریم از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و در هنگام تردد در جاده ها فاصله طولی را رعایت کرده و از توقف در خط اضطراری سمت راست جاده خودداری کنند. “

پناهی ادامه داد: متاسفانه امسال بیشترین تصادفات استان در پودوس و زنبورهای روستایی رخ داده است. با توجه به اینکه ترافیک زیادی در این محورها پیش‌بینی می‌شود، خواهشمندیم قوانین راهنمایی و رانندگی در این محورها نیز رعایت شود.»

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کوم در پاسخ به این سوال که آیا اهالی کوم می توانند 14 خردادماه با خودروی شخصی برای حضور در حرم امام خمینی (ره) در اتوبان کوم – تهران تردد کنند؟ وی گفت: آنچه پیش بینی شده این است که زائران معبد امام که از قم خارج می شوند با اتوبوس و وسایل نقلیه عمومی در این مراسم شرکت کنند. برای حرم امام باید محدودیت اعمال شود.

وی ادامه داد: اتوبوس هایی که از کوم و سایر استان ها به سمت حرم امام خمینی (ره) حرکت می کنند در پارکینگ های تعیین شده توقف می کنند، پلیس راه به همراه کاروان ها از کوم به سمت حرم امام خمینی (ره) حرکت می کنند. ما پوشش محور هم برای برگشت و هم برای برگشت داریم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کوم گفت: پیش بینی لازم برای بازگشت کاروان های اعزامی کوم و سایر کاروان هایی که از کوم عبور می کنند و برای زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در کوم توقف می کنند، انجام شده است.

پناهی گفت: در حال حاضر تردد در محور قم – تهران نیمه شلوغ و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد و تمامی پرسنل پلیس در محور قم در این ایام حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید