دیدار فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) با فرمانده انتظامی استان ایلام

زمان: 14:25
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775186

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به همراه جانشین وی و جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دفتر سردار دلاور القاصی مر حضور داشتند ؛ فرماندهی پلیس استان با وی ملاقات کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار است صبح امروز سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به همراه سردار کریمیان ؛ معاون و گروهی از اعضای شورای فرماندهی سپاه استان به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با مراجعه به دفتر سردار دلاور القاصی مر ؛ فرماندهی پلیس استان با وی ملاقات کرد.

در این جلسه سردار جمال شکرامی هفته نیروی انتظامی را مورد اشاره قرار داد و آن را تبریک گفت و گفت: “نیروی انتظامی علاوه بر انجام مأموریت های ذاتی خود ، توانست امنیت اربعین حسینی را با شرایط خاصی تأمین کند ، که ما باید نقش ویژه ای را ایفا می کردیم. امسال.

وی گفت: امروزه همکاری ، همدلی و همزیستی سپاه و ناجا یک نیاز مسلم برای تأمین امنیت کشور است و ارائه خدمات برای رفاه و آسایش مردم نیز از مهمترین مولفه های ایجاد امنیت است. در جامعه. “

نیروی انتظامی با حمایت مردم قادر است نظم و امنیت را در جامعه تأمین کند

سردار دلاور القاصی مر؛ وی در این جلسه با اشاره به وحدت و همدلی پلیس با سپاه و بسیج در راستای برقراری امنیت گفت: نیروی انتظامی از میان مردم برخاسته و با حمایت مردم قادر است نظم و امنیت را تأمین کند. در جامعه و سپاه و بسیج عنوان یک نهاد مردمی در ماموریت های بزرگ و دشوار همیشه با پلیس است.

وی اظهار داشت: ابراز رضایت مقام معظم رهبری (مدظله) از ارائه ناجا در گرامیداشت هفته پلیس امسال مایه دلگرمی و نیرو برای مقامات انتظامی است و ما همیشه در تلاش هستیم تا فرمانده کل قوا را راضی کنیم. نیروی خود را به دست آورید و مردم عزیز.

القاصی مر افزود: شعار محوری هفته ناجا “پلیس هوشمند ، امنیت پایدار” است و برای دستیابی به این شعار با راه اندازی سیستم های اینترنتی مانند گذرنامه ، مجوز کسب و کار ، شماره ثبت خودرو ، سربازان ، شکایات و .. تلاشها برای کاهش تعداد بازدیدکنندگان شخصی و مسافران ، و مردم می توانند به راحتی مسائل غیابی مربوط به ناجا را پیگیری کنند.

انتهای پیام / ک

دیدگاهتان را بنویسید