انتصاب فرمانده جدید انتظامی استان هرمزگان رد شد


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816537

نماینده فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان در مجلس از عدم انتصاب فرمانده جدید انتظامی استان خبر داد و اعلام کرد: تاکنون هیچ اطلاعیه ای در این زمینه به استان ارسال نشده است و در صورت تغییر اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; در پی انتشار خبر انتصاب سردار اسماعیلی مزیدی جانشین افتخاری فرماندهی انتظامی شهرستان کوم به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان هرمزگان در چند رسانه محلی و محلی، وی به اطلاع مردم و رسانه ها رساند که این خبر غیرواقعی است. درست است و تکذیب شد.این خبر تایید خواهد شد، نتیجه نهایی طی روزهای آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

ضمناً همه می دانیم که در صورت هرگونه جابجایی یا انتصاب فرماندهان انتظامی استان ها، مراسم تودیع و معارفه با حضور فرمانده معظم کل قوا یا معاون ایشان و دعوت از مقامات ارشد لشکری، کشوری، استانی و مسئولان استانی به اطلاع رسانه ها می رساند که تا این لحظه گزارش یا دستوری مبنی بر انتصاب جدید در پلیس راه استان دریافت نشده است و در صورت اطلاع قطعاً اطلاع رسانی خواهد شد و از اصحاب محترم رسانه برای حضور در این مراسم دعوت به عمل خواهد آمد. نمایندگان محترم استان

در نهایت از شهروندان فهیم استان و رسانه های محترم انتظار می رود اخبار پلیس را از طریق معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی که پل ارتباطی بین خبرنگاران محترم و شهروندان فهیم استان و مجموعه عظیم پلیس است، پیگیری کنند. توسط یک منبع رسمی و معتبر تایید نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید