فرماندهی انتظامی کشور در خصوص پرونده مهسا امینی دستور ویژه و فوری صادر کرد


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898501

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: سردار اشتری با وجود اینکه در مرز شلمچه بود، پس از اطلاع از ماجرای خانم امینی، طی تماس تلفنی با اینجانب با ذکر اینکه «مهسا امینی» مانند دختر من است، سه دستور ویژه داد. برخورد جدی ایشان، بدون هیچ ملاحظه و احترامی برای خانواده متوفی، تحقیقات فوری را صادر می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین رحیمی ضمن ابراز تاسف از درگذشت تاسف بار مهسا امینی و همدردی با خانواده وی، گفت: نیروهای امنیتی کشور در تمام شرایط بحرانی بدون هیچ ادعایی حق مظلوم را از ظالم می گیرند و عدالت خواهی می کنند. آسایش و آرامش خود را پشت سر گذاشته اند و جان خود را در راه دفاع از حق به اخلاص گذاشته اند. شجاعت و فداکاری نیروی انتظامی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: چنین اتفاقی برای پلیسی که نیروی انتظامی همواره دغدغه پیشگیری از این گونه حوادث و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم را دارد بسیار تاسف بار است.

سردار رحیمی همچنین بیان می کند: در زمان این حادثه سردار ‘حسین اشتری’ در تاریخ 1301/06/22 در شلمچه در حال خدمت رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود که طی تماس تلفنی. تماس گرفت، قاطعانه و اصرار داشت که دقیقا و بدون ملاحظه موضوع را پیگیری کردند و تاکید کردند که مرحومه «مهسا امینی» را دختر خود می دانم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی کشورش در این مصیبت شریک است، اظهار داشت: این حادثه موجب اندوه و اندوه ما شده است، اما در این میان دشمنان درصدد ماهیگیری از آب تیره و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی هستند. فضای جامعه

سردار رحیمی می گوید سردار اشتری; فرمانده انتظامی کشور در تماس تلفنی با پدر و عموی مرحوم «مهسا امینی» (24/6/1301) گفت: این موضوع البته بدون وقفه در نیروی انتظامی کشور در حال بررسی است. با تحقیقات انجام شده و همچنین نتیجه رسیدگی به هر مورد ضرب و شتم در گزارش ها ارائه نشده است.

وی یادآور شد: سردار اشتری با وجود اینکه در مرز شلمچه بود، پس از اطلاع از ماجرای خانم امینی، طی تماس تلفنی با من با ذکر اینکه «مهسا امینی» مانند دخترم است، سه دستور ویژه برای انجام درمان داد. با جدیت ایشان بدون هیچ ملاحظه و احترامی برای خانواده متوفی تحقیقات فوری صادر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید