کالای قاچاق زیر ذره بین ماموران نیروی انتظامی / کشف 25 تن شیرخشک صنعتی در بازرسی از یک دستگاه تریلر در ایران

زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784386

در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز انجام می شود.

حیدر میرزایی مدیرکل زندان های دولتی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از یک دستگاه تریلر در ایران 25 تن شیرخشک صنعتی قاچاق کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حیدر میرزایی در گفت و گو با عصرهامون گفت: در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه مسجد ابوالفضل شهرستان ایرانشهر حین رصد تردد به یک دستگاه خودروی چادری اسکانیا مشکوک شدند.

وی افزود: در این راستا کارکنان خودرو را متوقف کردند و در بازرسی ها 25 تن شیرخشک صنعتی که بدون مجوز قانونی از خودرو تخلیه شده بود، کشف شد.

میرزایی اذعان داشت: پس از توقیف خودرو و تحویل محموله مکشوفه به اموال متهم به همراه پرونده، جهت رسیدگی و اعمال قانون به بیمارستان کیفری دولتی ایرانشهر منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه ذیصلاح پرونده با توجه به مستندات موجود در پرونده و عدم ارائه مستندات قانونی به شعبه، رامرز را به جرم قاچاق کالا مجرم تشخیص داد و در این خصوص راننده متخلف به جزای نقدی به مبلغ 7 میلیارد و 105 میلیون و 820 محکوم شد. هزار ریال به نفع دولت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید یکی از دغدغه های اصلی دستگاه های اجرایی و قضایی و همچنین مدیریت استانی تعزیرات حکومتی باشد. . بازار تولید می داند چگونه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز مبارزه کند و از همه ظرفیت های خود استفاده کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید