نفوذ فرهنگی دشمن از طریق کشف حجاب/نقش بی حجابی و بدحجابی در افزایش خیانت ها


ساعت: 17:46
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882357

مدیر علیمه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج گفت: دشمن با نفوذ فرهنگی در صدد تضعیف ارزش های اسلامی است و یکی از مصادیق این نفوذ پروژه حجاب شکنی و آشکارسازی حجاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام بهشت ​​در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص معنای حجاب و عفاف و برگزاری برنامه هایی برای شکستن انگ عفاف و حجاب گفت: جایگاه حجاب و عفاف در ارزش های اسلامی و روایات مورد تأکید بزرگان دین و در دفاعیات اسلامی نیز بر آن تأکید شده است.

مدیر حوزه علمیه برادران علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج گفت: حجاب برای زنان مانعی ندارد و مانعی برای زنان جامعه نیست و حجاب مصونیت محسوب می شود و برای زنان منع و محدودیتی ایجاد نمی کند. .

وی با بیان اینکه یک زن با حجاب می تواند در بالاترین مناصب سیاسی کشور ایفای نقش کند، اظهار داشت: در انقلاب اسلامی زنان باحجاب به عنوان وزیر و نماینده مجلس، رؤسای دستگاه های اجرایی نقش آفرینی کردند و این حجاب را او ایفا کرد. باید از حیثیت خود محافظت می کردند. اسلام بر امنیت و همچنین حفظ آن از آسیب تأکید دارد.

این مسئول به تلاش دشمن برای آسیب رساندن به مبانی فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا برای شکست ایران از روش های مختلفی استفاده کرده اند.

حجت الاسلام بهشت ​​افزود: دشمن با نفوذ فرهنگی در صدد تضعیف ارزش های اسلامی است و یکی از مصادیق این نفوذ، پروژه حجاب شکنی و افشای حجاب است تا با حذف بنیان خانواده تضعیف و تضعیف شود. حجاب و آشکارسازی حجاب.

وی با بیان اینکه امروز در مقابل برنامه های مختلف دشمن باید مراقب خانواده برنامه های ضدفرهنگی و محتوای دشمن بود، اظهار داشت: با بررسی ها مشخص شد که نقش نداشتن مناسب پوشش و همچنین بی حجابی در افزایش خیانت ها و سست شدن افراد تاثیرگذار است، اساس خانواده ها در این زمینه است که باید بیش از گذشته به کانون خانواده خود توجه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید