آغاز طرح مقابله با بدحجابی و کشف حجاب «امروز»

آغاز طرح مقابله با بدحجابی و کشف حجاب «امروز»

طرح جدید ابلاغی سردار احمدرضا رادان فرمانده کل فرماندهی کل ارتش از امروز 6 فروردین ماه اجرایی می شود. این نیز بلافاصله پس از اجرای طرح های ضربتی علیه دزدی ها و کلکسیونرهای مواد مخدر.

سردار راضان از همان ابتدای فرماندهی، دغدغه های مردم را مهمترین وظیفه ای که بر دوش خود و همکارانش برعهده داشتند، اعلام کرد و از همان روزهای اول، پاسخ مناسب به این دغدغه ها را در دستور کار خود داشت. برخورد جدی با سارقان را اولویت اول نیروی انتظامی اعلام کرده و به همه روسا و فرماندهان کلانتری سراسر کشور ابلاغ کرده تا برای مقابله و دستگیری سارقان و متجاوزان برنامه داشته باشند. وی سپس طرح جمع آوری معتادان متجاهر را اجرا کرد و اکنون از آغاز طرح مقابله با بدپوششی و گشایش حجاب در معابر عمومی، خودروها و اصناف خبر داد. از آنجایی که در ماه های اخیر وضعیت حجاب در برخی مناطق موجب نگرانی مردم و متدینین شده است به حدی که تعداد زیادی از مخاطبان خبرگزاری فارس نیز از مسئولان خواستار پیگیری و برخورد جدی با بدحجابی و کشف آن شدند. حجاب با ایجاد کمپین در فارس من.

پس از بیانات مقام معظم رهبری که به تبیین شرع و الزام قانونی حجاب پرداختند، فرمودند: در بحث حجاب، حجاب یک محدودیت شرعی و قانونی است نه محدودیت حکومتی و رفع حجاب هم شرعی است و هم حرام سیاسی. ; سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کشور از اجرای طرح جدی مقابله با بدحجابی و کشف حجاب خبر داد و گفت: همکارانم در سه محور معابر عمومی که گاهی اوقات کشف حجاب می شود، خودروها و اماکن اقداماتی انجام دادند. و S اطلاعیه قبلی از شنبه 6 فروردین ماه با جدیت در این سه حوزه فعالیت دارند. نحوه شناسایی افراد در حوزه ترافیک با استفاده از فناوری و تجهیزات مدرن؛ به فرد اخطار داده می شود و پس از آن شخص با مدارک جهت رسیدگی به دستگاه قضایی معرفی می شود. در محدوده خودرو بار اول به فرد اخطار داده می شود و در صورت تکرار مجدد خودرو توقیف می شود. توقیف الکترونیکی یا توقیف در محل یا توقیف پارکینگ؛ در حوزه بازرگانی به معاملاتی که کارکنان آن تشخیص حجاب بدهند اخطار جدی داده می شود و پلمب و پلمپ می شود و این مشکل شامل باغ تالارها، رستوران ها و مراکز بزرگ نیز می شود.

اگرچه قرار است پلیس با پیامک به بی حجابان هشدار دهد، اما اعلام کرد حتی با وجود مستندات و عدم وجود خطا در دوربین های استفاده شده در طرح عفاف و حجاب، برای اولین بار در صورت اعلام فردی که خطایی داشته باشد، متنی در مورد این مشکل دریافت می کنند، قبول می کند، اما اگر بار دوم تکرار کند، از آن چشم پوشی نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید