آمریکا با سرمایه‌گذاری‌های بی‌جا در رسانه‌ها تلاش می‌کند جوانان را ناامید کند/ ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن پیروز شده است.


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902925

سردار سلیمانی سرمایه گذاری که آمریکایی ها در فضای مجازی و رسانه علیه ایران دارند را سرمایه گذاری عظیمی عنوان کرد و گفت: آمریکا با سرمایه گذاری بی حساب در رسانه ها سعی دارد جوانان را ناامید کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پانزدهمین اجلاس مجمع بسیج استان مازندران با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و نخبگان و کارشناسان بسیجی استان پیش از ظهر امروز در محل سالن اجتماعات سپاه برگزار شد. سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا.

در این مراسم سردار سلیمانی ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت خاتمی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق علیه السلام، خاطرنشان کرد: باید بستری برای حضور مردم در تحقق دولت اسلامی فراهم شود.یک محقق برجسته غربی در سفر خود به کشور مقاله مهمی منتشر کرد که رهبر جمهوری اسلامی ایران دستاورد تمدنی ایران را قرار می دهد. جایگاهی در مسیر توسعه علمی دارد و ایران در این مسیر حرکت می کند. تنها راه توقف ایران، پایان دادن به تحریم ها و ایجاد تفرقه در جامعه نخبگان این کشور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در کشور افزود: با توجه به ظرفیتی که در غرب از جمله در بعد رسانه ای وجود دارد، غربی ها به ویژه صهیونیست ها سرمایه گذاری های هنگفت و غیر قابل محاسبه ای را در این زمینه انجام داده اند. آنها رسانه ای علیه ایران دارند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه رابرت مرداک صهیونیست از سلاطین رسانه ای این رژیم روزنامه پرفروش وال استریت ژورنال را به قیمت 7 میلیارد دلار خریداری کرد و ادامه داد: موسس خبرگزاری رویترز یک استعمارگر بود که در دوران معاهده تنباکو امضا کرد. دوران ناصرالدین شاه.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ارتش سایبری آمریکا پنجمین ارتش این کشور است، خاطرنشان کرد: آمریکا برای هر قاره یک ارتش دارد و ارتش پنجم ارتش سایبری است.

آمریکا با سرمایه گذاری رسانه ای در تلاش است جوانان را ناامید کند/ ملت ایران در برابر توطئه های دشمن پیروز شده است.

سردار سلیمانی سرمایه گذاری که آمریکایی ها در عرصه مجازی و رسانه ای علیه ایران دارند را سرمایه عظیمی دانست و گفت: آمریکا تمام سرمایه گذاری های عظیم رسانه ای خود را علیه ایران متمرکز کرده تا ملت ایران را ناامید کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تنها یک ملت در دنیا در برابر شیطان پیروز شده است و آن ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: پیروزی ملت و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران. پیروزی بزرگ و بی نظیری بود که امام را موهبت الهی می دانند و رهبر معظم انقلاب نیز می فرمایند که تأسیس جمهوری اسلامی یکی از عملی ترین اقدامات برای بسترسازی ظهور حضرت خوجت (عج) است. .

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه تنها هندسه قدرت را تغییر داده است، بلکه مفهوم قدرت را در جهان نیز تغییر داده است، گفت: بمب اتم دیگر کارایی ندارد، سلاح و قدرت نظامی و فناوری غرب است. کارایی خود را از دست داده اند و گفتمان به قدرت غرب بی شخصیت شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه لیبرال دموکراسی در برابر انقلاب اسلامی فروپاشیده است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی امروز جهانی شده است.

به گفته سردار سلیمانی، رژیم سلطانی با حمایت 17 دستگاه اطلاعاتی تمام تمرکز خود را علیه ایران و ناامید کردن جوانان از آینده انقلاب به کار گرفته است.

رئیس بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: دشمن هدف دیگری جز ناامید ساختن جوانان ایرانی با دروغ سازی و نشر آن در فضای مجازی و رسانه ای ندارد.

آمریکا با سرمایه گذاری رسانه ای در تلاش است جوانان را ناامید کند/ ملت ایران در برابر توطئه های دشمن پیروز شده است.

سردار سلیمانی بیان دستاوردهای نظام اسلامی را مهمترین راه مقابله با اهداف دشمنان دانست و گفت: نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس توانست از تمامیت ارضی خود و در دفاع از استقلال، عزت عزت، علم، عدم اتحاد، در سایه انقلاب اسلامی. فناوری، مهار کرونا، زیرساخت های انرژی که در جهان بی نظیر است موفق بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: ملت ایران با همه تهدیدها و قیام های دشمنان سخت ترین تحریم ها را در تاریخ بشر به دست آورده است.

سردار سلیمانی همچنین با اشاره به اینکه آمریکا با ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور در تلاش است در مذاکرات امتیاز بگیرد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی و انقلاب خاری در چشم دشمنان نظام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین جهاد کشور به تبیین و روایت دستاوردهای انقلاب به عنوان یک ضرورت جامعه امروزی پرداخت و گفت: رژیم سعودی کشتار فلسطینیان توسط صهیونیست ها را می بیند اما کاری از پیش نمی برد.

سردار سلیمانی در قسمت های پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه مجامع بسیج مکمل الگوی مردم سالاری در کشور است، افزود: مجامع بسیج، بستر حضور مردم در تحقق نظام اسلامی را فراهم می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مجمع بسیج استان مازندران برترین های کشور است گفت: سند راهبردی پنج ساله استان مازندران نقشه راه حل مشکلات است.

سردار سلیمانی همچنین از انعقاد تفاهم نامه بین بسیج و وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: این تفاهم نامه برای تامین پنج محصول راهبردی و 21 محصول مفید و نیاز به پروتئین در کشور است و استان مازندران می تواند به عنوان یکی از مهم ترین منابع تامین کننده محصولات باشد. اولین استانی که به این تفاهم نامه عمل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید