صحنه های اخیر تشییع شهدای گمنام حقیقت ملت ایران است/ تحقیر دشمن از ویژگی های حاج قاسم بود.

ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921912

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تشییع پیکر شهدای گمنام اخیر را حقیقت ملت ایران دانست و گفت: ما ملت عاشورا و امام حسین (ع) هستیم یعنی دشمن نمی تواند ذائقه خود را تغییر دهد. و محاسبه این ملت بن بست نیست، او رستگار و سربلند و بزرگوار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش را آرمان، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در جمع فرزندان شهدای کرمان اظهار داشت: شهدا ثابت کردند که اگر در عاشورا بودند، حسین بن علی (علیه السلام) تنها نخواهند بود و مانعی برای حقیقت دین و امامشان خواهند بود».

وی با اشاره به اینکه شهدا به فرماندهی جاویدانشان شهید سلیمانی هشت سال کربلا و عاشورا را تکرار کردند، تصریح کرد: کربلا تنها مکان مقدسی بود که مردم در آن نیم روز برای حفظ جان خود به رقابت پرداختند و این ارزش در دفاع مقدس و این مهم است. پس از هشت سال باز هم شهدا پیش رفتند و جان خود را برای بقای دین و تمامیت ارضی و عزت دادند.

سردار مروبی انقلاب جمهوری اسلامی را همانند انقلاب عاشورا دانست و گفت: امروز ایران اسلامی جاودانه است و ملت ما سربلند است چرا که نطفه انقلاب اسلامی ما در عاشورا مهر شد و در دستان امام ظهور کرد. و با هدایت الهی در سال 57.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما به دشمنان می گوییم طعم ذهن و فکر ملت ما را نمی توانید تصور کنید چون ما از عاشورا به دنیا آمده ایم.

تشییع اخیر پیکر شهدای گمنام حقیقت ملت ایران است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تشییع پیکر شهدای گمنام اخیر را حقیقت ملت ایران دانست و تصریح کرد: ما ملت عاشورا و امام حسین (علیه السلام) هستیم یعنی دشمن نمی تواند ذائقه را تغییر دهد. شما هم یک محاسبه هستید

فرمانده استقرا با تأکید بر اینکه عملیات روانی دشمن بر ملت ایران تأثیری ندارد، گفت: ملت ایران بر حق است و امام برای او مانند خورشید است، بنابراین این ملت به میل امام خود عمل می کند و در روستاها ذوب می شود. تا بتواند ماموریت خود را انجام دهد

وی گفت: اگر بخواهیم مکتب شهید بزرگوار سلیمانی را ارائه کنیم، ابتدا باید ایشان را ارائه کنیم، ایشان را فقط معمم نباید تعریف کرد، شهید بزرگوار سلیمانی معجزه، عصاره و محصول این انقلاب است.

سردار معروفی به 5 مولفه ایمان به وجود شهید سلیمانی اشاره و تشریح کرد: اولین مؤلفه وجودی شهید سلیمانی ایمان واقعی است، در ایمان عملی شهید سلیمانی به ذات الهی حسن ظن داشت. 38 سال خدا را در برابر بدی های دنیا یاری کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به او اعتماد واقعی دارد، ادامه داد: شهید سلیمانی خدا را پشتیبان خود داشت، او معتقد بود هیچ ابرقدرتی بالاتر از خدا نیست.


ذلت دشمن و سرافرازی ایران از ویژگی های حاج قاسم است

وی یکی از ویژگی های بزرگ حاج قاسم را ذلت دشمن و سرافرازی ایران و ایرانی دانست و گفت: دومین مولفه دینی شهید سلیمانی توسل به اهل بیت به ویژه حضرت فاطمه الزهرا(س) بود. درود بر آنان باد.


سردار معروفی گفت: شهید سلیمانی بینش خود را داشت، بینشش مانند عباس بن علی (ع) بود، وفاداری، ادب و معرفت امام را حاج قاسم از کلاس عباس (ع) تدریس می کرد.

فرمانده سابق سپاه تارولا استان کرمان با بیان اینکه سومین مولفه دینی شهید سلیمانی صبر است، تصریح کرد: صبر در مقابل دشمن یک راه و صبر در جبهه داخلی راه دیگری است آستانه تحمل. باید مطرح شود نه اینکه بگذاریم جبهه انقلاب ضعیف شود.


شهید سلیمانی تمام وجودش را به خدا داد

وی ادامه داد: چهارمین مؤلفه مذهبی این شهید ولایت باوری بود، او همه اعضا و اسب های خود را تسلیم خدا کرد، یعنی با خواست امام خود کار کرد، مثلاً خیلی ها می خواستند حاج قاسم از سوریه برگردد، اما او می دانست که امامش از این چه می خواهد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه عمق ایمان حاج قاسم به ولایت را باید در وقف نامه ایشان دید، تصریح کرد: شهید سلیمانی 4 ماه قبل از شهادت در نامه اهدایی به بیت الزهرا نوشته است. ، هر که می خواهد در این مکان مداحی و سخنرانی کند، باید محب اهل بیت باشد و باید عاشق امام خمینی و امام خامنه ای باشد.

وی علت هجمه جهانی به امام خامنه ای (مدظله العالی) را تکریم امام در اسلام راستین و شیعی می داند و ایشان را فردی مؤثر در جهان اسلام می داند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: پنجمین مؤلفه ایمان شهید سلیمانی صداقت و اخلاص در عمل است.


حاج قاسم را باید با دستگاه هایش تعریف کرد

سردار معروفی تاکید کرد: باید شهید سلیمانی را با دستگاه هایش تعریف کنیم چرا که خاطره فقط چاشنی است، نظام رویکرد شهید سلیمانی باید تعریف شود، او نگاه اهل سنت را از جهان اسلام به شیعه و ایران اسلامی تغییر داد و مانع بلا شد. اهل سنت و غزه

معاون هماهنگ کننده بسیج مصطفین سازمان تشریح کرد: ایشان طی ۲۱ سال فرماندهی سپاه قدس یک دلار و یک ریال برای انجام ماموریت دریافت نکرده است. ما نمی توانیم برای خودمان مانع مادی قرار دهیم و برای خدا زندگی کنیم.

وی با اشاره به نظام دوستی حاج قاسم گفت: شهید سلیمانی معتقد بود که اگر فردی با یک نخ به نظام وصل شود باید او را روی یک ریسمان نگه داشت. شما کسی را پیدا نمی کنید که بگوید شهید سلیمانی ما را برای زنده ماندن خودش حذف کرد، شهید خواستگار نبود، دستگیر کننده بود.

سردار معروفی ادامه داد: شهید سلیمانی یکی از فرماندهانی بود که در دستگاه تابعه اطاعت 100 درصدی از فرمانده ارشد داشت.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره و تشریح نظام عزت حاج قاسم خاطرنشان کرد: زمانی که دشمن با ایجاد داعش به سمت حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) حرکت کرد، شهید سلیمانی مانند یک شیعه واقعی ایستاد. در راه بود و اجازه نداد دست شیطانی دشمن وارد حرم زینب شود. (ج) حتی در جنایتی که دشمن در اربیل علیه دختران ایزدی انجام داد، این حاج قاسم بود که ایستاد و دفاع کرد.

وی ادامه داد: ما در دفاع مقدس 188 هزار شهید دادیم، نگذاشتیم پای بیگانگان به کشورمان برسد و دستشان به دامان معصوم ما برسد، این افتخار عبادت شهدا و جبهه انقلاب است، این غیرت حسین بن علی (ع) ما زائران عاشورا هستیم.

شهید سلیمانی فرهنگ مقاومت و شهادت را زنده کرد

سردار معروفی تاکید کرد: باید اندیشه زیبای شهید سلیمانی را در جامعه گسترش دهیم زیرا شهید سلیمانی یعنی. همه شهدا، فرهنگ مقاومت و شهادت را زنده کردند و هنر انقلاب و ولایت اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی امروز قهرمان جهان اسلام و ملت ایران است، حاج قاسم نماد آنها در همه خانه های ایران است، فارغ از دیدگاهشان، او محصول امام است. دیروز و امروز و استادش امام خامنه ای است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید