آزادسازی خرمشهر با مجاهدت و اتحاد ملت غیور به دست آمد


زمان: 09:13
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840757

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد؛ ایشان این مناسبت را فرصتی برای ارائه روحیه مقاومت و مبارزه ملت ایران برای تداوم انقلاب و غلبه بر چالش های پیش رو دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی هرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

عملیات سرنوشت ساز و غرور آفرین بیت المقدس که حماسه ماندگار فتح هرمشهر در سوم خرداد 1361 را رقم زد، نقطه عطفی در جنگ و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران بود، آزادسازی هرمشهر دردسرهای سنگینی را رقم زد. ضربه مهلکی به توان رزمی و ستیزه جوی دشمن متجاوز وارد شد و موازنه نیروها را در میدان نبرد به نفع رزمندگان اسلام تغییر داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آزادسازی خرمشهر نصرت الهی بود که با مجاهدت و اتحاد ملتی غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به دست آمد و نماد مقاومت، مقاومت و پیروزی جاودانه ملت قهرمان ایران در برابر استکبار جهانی شد. و توطئه دشمن.»شد.

این بیانیه با تقدیر از بصیرت مردم در مقابله با موج جدید جنگ رسانه ای دشمنان برای ایجاد نارضایتی و ناآرامی اجتماعی در کشور، ابراز امیدواری کرد: اجرای صحیح سیاست های اقتصادی در کشور با برنامه ریزی دقیق، اهتمام همه دستگاه ها و تلاش های سه گانه می تواند ضمن جلوگیری از فساد در نظام اقتصادی و کمک به اقشار آسیب پذیر، شرایطی را برای عدالت و تعادل اقتصادی فراهم کند.

در پایان این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس تاکید شده است: نظام سلطه و جبهه داخلی و خارجی ضدانقلاب باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران به رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با پشتیبانی و همدلی مردم و میراث گرانقدر شهدای گرانقدر، همواره در برابر توطئه ها و سنگسار دشمنان در راه عدالت و حرکتی شکوفا در سایه ولایت هوشیار و مقتدر خواهند بود. آموزه های اسلام ناب محمدی

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید