گشت‌های غیرمجاز در فضای مجازی/ گروه‌ها و کانال‌های مجازی غیرسنتی تحت نظارت قوه قضائیه پیدا شد


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889230

معاون فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج:

معاون فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج گفت: دستگاه قضایی افرادی را که در فضای مجازی به فعالیت های غیرقانونی گردشگری پرداخته اند را شناسایی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید نادریان در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص آخرین اقدامات برای شناسایی تورهای غیرمجاز در فضای مجازی، اظهار داشت: برگزاری تورهای گردشگری یکی از مهم ترین دغدغه ها در نقاط مختلف استان است اما مشکلات گردشگری آنها وجود دارد. نباید باشد این به معنای بی‌توجهی و تضعیف ارزش‌های انقلاب اسلامی نیست، بلکه هرگونه فعالیت گردشگری باید بر اساس موازین عرفی، شرعی و قانونی باشد.

معاون فضای مجازی دادستانی و انقلاب یاسوج گفت: در حوزه فضای واقعی قبل از ماه محرم برای رسیدگی به مشکلات آرایشگاه های زنانه معاملاتی داشتیم و پس از آن با ورود به فضای مجازی، گشت هایی انجام شد. که گروه ها و کانال های نامتعارف ایجاد کردند، ویدئوهای مختلفی را منتشر کردند و مشخص شد که با اعتقادات مردم این استان مغایرت دارد.

وی به شناسایی 36 تا 39 نفر فعال در زمینه تورهای گردشگری سایبری با فعالیت های غیرمجاز اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه قضایی با همراهی پلیس فتا و پلیس آگاهی به این افراد تذکر داد و اعلام شد که مسیر شما درست است و حرکت نمی کنید. توسط ارزش ها

این مسئول گفت: با اصرار سیدعلی ملک حسینی دادستان مرکز استان ابتدا تذکر کافی بود اما در صورتی که این افراد موازین شرعی را رعایت نکنند و قصد قمه زنی در فضای مجازی را داشته باشند. وارد مرحله رسیدگی قضایی شده و منع تکذیب را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید