پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز: در دولت اصلی با بی تجربگی، بی تدبیری و عدم مشورت مواجهیم/ برخی در دولت به حاشیه رانده شده اند.

پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز: در دولت اصلی با بی تجربگی، بی تدبیری و عدم مشورت مواجهیم/ برخی در دولت به حاشیه رانده شده اند.

روز جدید پورمحمدی گفت: ما در درگیری های سیاسی به رقبای خود رحم نکرده ایم و حواشی زیادی ایجاد کرده ایم و نباید انتظار داشته باشیم که وقتی نوبت به ما می رسد ما را به حاشیه نبرند. این واقعیتی است که باید بپذیریم.

مصطفی پورمحمدی گفت: جوانانی که به دولت آمدند انرژی جدیدی در دولت دارند و ما باید آنها را بپذیریم و این درست است اما از سوی دیگر با بی تجربگی و بی تدبیری در برخی مسائل و عدم مشورت مواجه هستیم. در مورد برخی سؤالات یا راه حل های سریع: «ما با راه حل هایی مواجه هستیم که جامع و کامل نیستند.

برخی از اظهارات معاون سابق وزیر اطلاعات و دبیرکل جامعه روحانیت جنگ به شرح زیر است:

جوانانی که به دولت آمدند، انرژی جدید دولت هستند و ما باید این را بپذیریم و به درستی هم چنین است، اما از سوی دیگر با بی تجربگی و عدم تدبیر در برخی مسائل و عدم مشورت در برخی مسائل یا سریع مواجه هستیم. راه حل هایی با راه حل های جامع و ما کامل نیستیم. اینها مشکل ساز است و اکنون شاهد آنها هستیم. دولت باید تمام تلاش خود را بکند تا نه تنها از به حاشیه راندن حریف با وجود اینکه حساب دشمن جداست، جلوگیری کند، بلکه از به حاشیه راندن حریف و به حاشیه راندن خود دولت نیز جلوگیری کند. برخی از دوستان در دولت به حاشیه رفته اند و این یک ضعف جدی است. باید به دولت توصیه کنیم که تمرکز کند تا دچار حاشیه نشویم. برخی از تصمیمات ضعیف بستر حاشیه نشینی است و اقدامات ضعیف بستر حاشیه نشینی است و باید کنترل و مراقبت شود و ما که طرف هستیم دلسوزانه و کارشناسانه تذکر دهیم تا نقش سازش جویانه ایفا کنیم.

دولت فعلی کشور را در شرایط سختی اداره می کند. مدیریت مطمئناً سخت است و در شرایط سخت بسیار دشوارتر است. ابتدا باید صبور باشیم و وضعیت کنونی دولت را درک کنیم و این درک نه تنها به آرامش ما، بلکه به دولت نیز کمک می کند تا به تلاش خود ادامه دهد. اکنون عواقب تحریم ها همچنان بر ما سنگینی می کند. حضرت آقا در ماه مبارک رمضان در جمع مسئولان گفتند که اکنون شرایط سخت ترین است و مقاومت مردم ایران نیز مهم است، بنابراین تحریم ها برداشته نشده و فشار تحریم ها همچنان پابرجاست.

تشکیل دولت جدید و شناسایی کامل و تفرقه انداختن مردم آن زمان می برد و طبیعی است که وقتی حزب نداریم این اتفاقات به سرعت رخ نمی دهد. ممکن است بخش بزرگی از نیروها و عناصر و مواضع تثبیت شوند، اما ما این وضعیت را نداریم و این نقطه ضعف ماست و برخی از دوستان ما در دولت تجربه کمی دارند و این مشکل دیگری است. یکی از سنت های بسیار بدی که در جامعه ما شکل گرفته است، حاشیه نشینی و عدم تحمل است، بنابراین برای دولت حاشیه سازی وجود دارد. ما در درگیری های سیاسی به رقبای خود رحم نکرده ایم و حواشی زیادی ایجاد کرده ایم و انتظار نداریم وقتی نوبت به ما می رسد ما را به حاشیه ببرند. این واقعیتی است که باید بپذیریم.

دیدگاهتان را بنویسید