آقای رئیسی! فوراً به خانه ظریف، زنگنه، همتی، پورمحمدی و آذری جهرمی بروید/ لطفا بیایید در دولت تا کشور آباد شود.

آقای رئیسی!  فوراً به خانه ظریف، زنگنه، همتی، پورمحمدی و آذری جهرمی بروید/ لطفا بیایید در دولت تا کشور آباد شود.

نامه نیوز به نقل از یک فعال رسانه ای نوشت: آقای رئیسی هر روز که می گذرد آبروی روحانی را بیشتر می کند.

محمد مهاجری گفت: امروز کشور از نظر سیاسی، سیاست خارجی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کاملاً رها شده است. انگار مسئولان تصمیم گرفته اند همه چیز را رها کنند و کاری انجام ندهند چون انتظار دارند اتفاقی بیفتد و معجزه شود.

وی افزود: یا آقای رئیسی اطلاعات و ارزیابی دقیقی از اوضاع ندارد و دست اندرکاران مشغول ایجاد نگرش های نادرست برای وی هستند و یا از واقعیت ها آگاه است و با آگاهی از واقعیت ها این مسیر اشتباه را ادامه می دهد. من دوست دارم اولین مورد است، یعنی اطرافیان سعی می کنند اطلاعات اشتباهی به او بدهند، زیرا راه حل ساده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: من اگر جای آقای رئیسی بودم به خانه وزرای مقتدر و مسئولان اقتصادی موفق دولت های گذشته مانند آقایان ظریف، همتی، زنگنه، آذری جهرمی، پورمحمدی، بیطرف و حتی محمدعلی می رفتم. نجفی و از آنها می خواستند برای تکمیل کار دولت سیزدهم به کار خود بازگردند زیرا با این مصوبه اگر دولت بخواهد جلو برود حتی ارزش های اخلاقی جامعه هم سقوط می کند.

و ادامه داد: آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری در زمینه مسائل سیاسی، سیاست خارجی، اقتصاد و فضای مجازی وعده هایی دادند که هیچ کدام محقق نشد. این بدان معناست که ارزش های اجتماعی جامعه در خطر سقوط است، زیرا اگر مردم سخنان غیر واقعی را از افراد غیر روحانی بشنوند، آن را به دین نسبت نمی دهند، اما اگر این سخنان را از یک شخصیت معنوی بشنوند، قطعاً دارای تأثیر منفی بر اعتقادات آنها دارد. امیدوارم آقای رئیسی متوجه آثار و پیامدهای رفتار خود و دولتش باشد.

این فعال مطبوعاتی تاکید کرد: الان دوستان اصولگرا را می شناسم که به شدت به دولت انتقاد دارند و از عملکرد دولت آقای رئیسی به تنگ آمده اند. نمونه بارز آن انتقاداتی است که آقای کلیباف این روزها از تریبون های رسمی به دولت وارد می کند. قطعا خیلی بیشتر از این حرف ها از دولت انتقاد کرد. در مجموع معتقدم آقای رئیسی هر روز آبروی آقای روحانی را برمی گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید