مبارزه برای تاج و تخت اعتراض بنا و مصلی پور به بی نظمی در مسابقات / غیبت چند مبارز به دلیل تاج و مصدومیت


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810770

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مزایای خود را داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ چهل و دومین دوره مسابقات کشتی جام تختی از صبح امروز آغاز شد.

جلسه کمیته مربیان در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی با 45 دقیقه تاخیر برگزار شد که مربیان اعلام کردند ساعت 18 در جلسه حضور داشته باشند اما زمان اعلام ساعت 17 است.

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی کشورمان در واکنش به حضور دیرهنگام مربیان در این جلسه گفت که اگر مسابقات بین المللی بود ممکن بود دیر بیایید؟

در این دیدار مربیان با یکدیگر و تلفنی صحبت کردند که شکایت محمد مصلی پور رئیس کمیسیون داوران را در پی داشت.

در حالی که قرار بود امروز مراسم افتتاحیه جام تختی برگزار شود، با توجه به سفر فردای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به اهواز، این مراسم فردا برگزار می شود.

چند کشتی گیر به دلیل مثبت بودن تست کرونر و آسیب دیدگی در جام تختی غایب بودند. سجاد عباسپور در وزن 55 کیلوگرم به دلیل تاج غایب است. در وزن 55 کیلوگرم مهرگان جهانگیری نیز غایب بود. مربیان این کشتی گیر گفتند او به دلیل مصدومیت در این مسابقات شرکت نکرد اما نامش در لیست است تا جدول شکسته نشود. طاهر گبیشاوی به دلیل مصدومیت در جام تختی شرکت نمی کند. محمد حسینوند که باید روی تشک 60 کیلوگرم می رفت به درخواست مربیان و مشکلات وزنی باید در دسته 55 کیلوگرم شرکت می کرد اما در مراسم وزن کشی وزن اضافه نکرد.

در حین برگزاری مسابقات یکی از رزمی کاران تیم بهبهان با تاخیر وارد مسابقات شد. زمانی که نام او چندین بار اعلام شد و این کشتی گیر روی تشک حاضر نشد، حریف او برنده اعلام شد که با اعتراض شدید مربیانش به محمد بنا و کادر فنی مواجه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید