4 دلیل برای تماشای مبارزه مبارز ایرانی با غول اوکراینی / چه کسی آقای کیک بوکسینگ قهرمانی ONE می شود؟


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906856

مبارزان ایرانی و اوکراینی در فینال مسابقات جایزه بزرگ کیک بوکسینگ سنگین وزن سازمان One Championship Fighter به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج عزیزپور مبارز سنگین وزن ایران در فینال مسابقات جایزه بزرگ کیک بوکسینگ سنگین وزن One Championship در تاریخ 8 آبان به مصاف “رومن کریکلیا” کیک بوکسور اوکراینی می رود.

عزیزپور و کریکلیا از ساعت 14 به وقت ایران در ورزشگاه سرپوشیده سنگاپور برای سومین بار در دوران ورزشی خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در ادامه به 4 دلیل برای تماشای این دیدار حساس ورزشکاران ایرانی و اوکراینی در مسابقات اشاره می کنیم ONE 161 دارم میام:

عزیزپور 34 ساله و کریکلیا 31 ساله بدون شکست وارد این دیدار می شوند. عزیزپور در هر سه مسابقه قبلی خود در مسابقات قهرمانی ONE، مقابل اندرسون سیلوا، اسماعیل لونت و برونو چاوز پیروز شده است. در آن سوی میدان، «کریکلیا» در هر چهار دیدار قبلی خود مقابل «تاریک هاباز»، «آندری استویکا»، «مورات آیگون» و «گوتو اینوسنته» پیروز شد. به دلیل آسیببدون شکست توسط هر دو مبارز، این یک مسابقه هیجان انگیز خواهد بود. زیرا هیچ کس نمی خواهد رکورد خود را از دست بدهد.

عزیزپور و کریکلیا پس از شکست حریفان برزیلی خود در مرحله نیمه نهایی، برای کسب مقام قهرمانی در فینال جایزه بزرگ کیک بوکسینگ سنگین وزن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برنده این بازی Mr. کیکبوکس توسط One Championship سازماندهی می شود.

پیش از این دیدار عزیزپور و کریکلیا دو بار به مصاف هم رفته بودند که هر کدام یک پیروزی کسب کرده بودند. با این تعبیر مسابقه پیش رو سومین مبارزه این دو مبارز خواهد بود. عزیزپور در سال 2018 کریکلیا را شکست داد. اما فایتر اوکراینی در دومین مسابقه خود با ورزشکار کشورمان در سال 2019 پیروز شد، حالا عزیزپور می خواهد انتقام باختش را بگیرد و «کاریکلیا» به دنبال تکرار آخرین پیروزی است.

رقابت همیشه سختوزن کیکبوکس یک رویداد ورزشی هیجان انگیز است. این مبارزه زمانی دنبال می شود که هر دو مبارز سنگین وزن با تجربه و در اوج کار خود باشندخودشان هستند.



دیدگاهتان را بنویسید