راهنمایی کارشناس بیمه ملت به تیم ملی کیک بوکسینگ


ساعت: 21:15
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809118

سیامک سرمست کارشناس بیمه کشوری رشت به تیم ملی کیک بوکسینگ پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، سیامک سرمست کارشناس شعبه رشت؛ وی در مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا با غلبه بر حریفان به مقام سومی دست یافت و به اردوی تیم ملی راه یافت.

این مسابقات از 13 تا 17 بهمن ماه 1400 توسط انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و به مناسبت دومین سالگرد شهادت سرداران حاج حاجسم سلیمانی و حسین پورجعفری در استان کرمان برگزار شد.

گفتنی است بیش از 450 ورزشکار از 18 کمیسیون استانی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران به سرپرستی مستقیم رئیس و مدیر اجرایی کنفدراسیون کیک بوکسینگ واکو آسیا (واکو آسیا) و رئیس کیک بوکسینگ واکو ایران در این مسابقات شرکت کردند. مسابقات انجمن این کار با کرونا انجام شد و مربیان و مدیران فنی کیک بوکسینگ سطح فنی این مسابقات را بسیار خوب و شایسته ارزیابی کردند.

بر اساس این گزارش، سرمست در آذرماه 1400 به عنوان نماینده ایران در مسابقات حرفه ای کیک بوکسینگ در سازمان های حرفه ای کشور ترکیه با حضور قهرمانان حرفه ای جهان; او در مسابقات جهانی وزن 60 کیلوگرم با غلبه بر حریفانی از آمریکا، روسیه و ترکیه قهرمان شد.

روابط عمومی بیمه ملت برای تمامی همکاران ورزشی، دوستدار و سرافراز این شرکت آرزوی سلامتی و تندرستی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید