طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس سیستان و بلوچستان آغاز شد


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896831

ایرج حسن پور گفت: طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس استان از 26 شهریور آغاز و تا 24 مهرماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج حسن پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: با توجه به فرارسیدن بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و آغاز سال تحصیلی جدید تقاضا برای لوازم التحریر، کیف و کفش وجود دارد و سایر نیازهای آموزشی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در این راستا به منظور بازرسی و نظارت بر قیمت برق، تامین، توزیع و ارائه به موقع کالاها و خدمات اولویت دار، طرح نظارتی ویژه ای برای بازگشایی مدارس با هماهنگی دستگاه های ذیربط در نظر گرفته شده است تا از بروز هر گونه کمبود و کمبود جلوگیری شود. افزایش بی رویه قیمت ها و احراز تخلفات احتمالی توسط واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایات و سیگنال های مردمی از 26 شهریور آغاز و تا 24 مهرماه ادامه دارد.

مدیرکل سمات تصریح کرد: انجام گشت های مشترک و رسیدگی سریع به پرونده ها، نظارت ویژه بر رعایت نرخ سود خرده فروشی و عمده فروشی و نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور، جلوگیری از فروش اجباری کالا به همراه دفترچه مدارس، نظارت بر عملکرد مدارس. و برای مدارس غیرانتفاعی برای دریافت شهریه مصوب، جلوگیری از توزیع و فروش لوازم التحریر بی کیفیت از دیگر اقدامات این طرح است.

حسن پور گفت: بر اساس اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به شکایات مردمی، مردم استان می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق سامانه ارتباطی 124 در اسرع وقت به بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند. ، با مشکل مقابله کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید