ایران با ICF برای ساخت قایق های نلو و توسعه قایقرانی آسیایی موافقت می کند

ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782309

به پیشنهاد رئیس فدراسیون قایقرانی در کنگره ICF، پروژه استاندارد تولید قایق های فدراسیون جهانی در ایران آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، یکی از دستاوردهای حضور رئیس فدراسیون قایقرانی در کنگره فدراسیون جهانی کسب تاییدیه است. ICF برای تولید قایق های کاروانی استاندارد در ایران بود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در حاشیه کنگره فدراسیون جهانی پس از اعلام اینکه ایران به عنوان مرکز توسعه قایقرانی در غرب آسیا عمل خواهد کرد، از توانایی سازندگان ایرانی در ساخت قایق گفت. در این راستا پس از کسب موافقت فدراسیون جهانی و سازنده قایق نلو، تولید قایق در ایران با همکاری این شرکت و ارسال آنها به کشورهای آسیایی و همسایه در دستور کار قرار گرفت.

در مقابل نلو 60 قایق و 60 پارو به فدراسیون قایقرانی ایران اهدا خواهد کرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در این باره گفت: ایران سال هاست که قایق تولید می کند و توانایی تولید قایق در سطح جهانی را در کشور دارد. اما مشکل اصلی ما بازار فروش قایق است و برای آن باید قایق های تولیدی را صادر کنیم.

علیرضا سهرابیان با اشاره به مذاکرات خود با مسئولان فدراسیون جهانی قایق در ایران، گفت: این موضوع با مسئولان ICF و شرکت نلو را معرفی کردیم که مورد استقبال ایشان قرار گرفت. در این راستا مقرر شد با همکاری شرکت نلو یک قایق استاندارد در ایران ساخته و به کشورهای آسیایی و همسایه صادر شود و در مقابل نلو قایق در اختیار فدراسیون ایران قرار گیرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین گفت: معتقدم ظرفیت سازندگان ما بیش از این است و به همین منظور مذاکراتی را برای جلب نظر فدراسیون جهانی و شرکت کشتیرانی انجام داده ایم که خوشبختانه با استقبال آنها مواجه شد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید