سنبله آبی مانع تمرین در انزلی می شود; قایق های قدیمی و کمبود اسپانسر موانع ماست/ هدف من قهرمانی در بازی های آسیایی خواهد بود

ساعت: 08:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1800996

قایقرانان چینی، هنگ کنگی و ژاپنی رقبای اصلی من در مسابقات قهرمانی آسیا بودند.

نایب قهرمان رقابت های ارگومتر داخل سالن مجازی رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا گفت: سنبله های آبی باعث شد پاروزنان گیلانی نتوانند در انزلی تمرین کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هانیه خرسند و شکیبا واقوفی در نخستین روز از مسابقات ارگومتر قهرمانی داخل سالن آسیا در دو هزار متر سنگین وزن بزرگسالان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

هانیه خرسند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی دانا نیوز، با اشاره به سطح نسبتا بالای مسابقات مجازی ارگومتر داخل سالن در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا، گفت: این مسابقات. قایقرانان چین، هنگ کنگ و ژاپن مهمترین رقبای من در مسابقات قهرمانی آسیا بودند و در مسابقات 2000 متر قایقرانی بزرگسالان با زمان 7:23.7 دقیقه بعد از قایقران ژاپنی به مدال نقره دست یافتم.

وی با اشاره به مشکلات تمرینی در انزلی افزود: تمریناتش را در انزلی زیر نظر آرش بسترار برای حضور در اردوی تیم ملی آغاز کردم. به دلیل وجود سنبل آبی و شرایط نامساعد جوی نتوانستم در یک ماه گذشته تمرینات خود را در زادگاهم انزلی پیگیری کنم و مجبور شدم در تهران تمرین کنم. قدیمی بودن قایق های انزلی و نبود اسپانسر دو مشکل اساسی در مسیر قهرمانی است و مسئولان شهرستان و بخشداری باید به قایقرانی به ویژه قایقرانی توجه بیشتری داشته باشند.

نایب قهرمان قایقرانی مجازی قهرمانی آسیا با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمریناتم را در تهران زیر نظر سولماز عباسی دنبال می کنم. هدف ما حضور در بازی های آسیایی بود اما با تستی که قبل از مسابقات مجازی روئینگ داخل سالن آسیا گرفته شد، سرمربی تیم ملی تصمیم به حضور در این مسابقات (ارگومتر آسیایی) گرفت.

هورسند درباره برنامه های آینده خود گفت: بیش از یک ماه است که در اردوی تهران هستم و از خانواده ام دور هستم. بلافاصله پس از پایان مسابقات مجازی ارگومتر داخل سالن مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا تمرینات خود را زیر نظر خانم سولماز عباسی پیگیری کردم تا حضوری پررنگ در بازی های آسیایی داشته باشم و هدفم قهرمانی در این بازی ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید