قبل از اولتیماتوم فیفا به فکر ورود زنان به استادیوم ها بودیم / تلاش می کنیم حقوق ورزش زنان را احصا کنیم

ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795805

امیدوارم پرچم ایران در جام ملت ها به اهتزاز در بیاید.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام تلاش خود را کرده ایم تا قوانین بین المللی فدراسیون فوتبال در این زمینه فهرست شود و حضور بانوان در ورزشگاه ها وجود داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم فوتبال بانوان در جمع خبرنگاران گفت: خدای نکرده تیم ملی فوتبال بانوان برای دومین دوره مسابقات جام ملت های آسیا عازم هندوستان می شود. که طی دو سه هفته آینده برگزار می شود.«امیدوارم پرچم ایران در جام ملت ها به اهتزاز در بیاید.

او در مورد اولتیماتوم فیفا برای بازدید زنان از استادیوم ها گفت: قبل از اینکه فیفا چنین اولتیماتومی را صادر کند، با توجه به اینکه قصد داریم در پیشرفت رشته های تیمی و توپی بانوان گام برداریم، مقدمات را فراهم کردیم تا بتوانیم فرصت های برابر ایجاد کنیم. . برای زنان در تمام ورزش هایی که فوتبال بخشی از آن است ایجاد کنید. این موضوع در دستگاه‌های مختلف در حال بررسی است، با دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و سایر دستگاه‌های اجرایی کشور صحبت کرده‌ایم که باید در این زمینه مشورت شود و جلسات تخصصی در پیش است. با حمایت خانم خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان، این موضوع ادامه دارد و فکر می کنم نتایج اولیه در روزهای آینده ارائه شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که بانوان فوتبالدوست می توانند در بهمن ماه به ورزشگاه آزادی امیدوار باشند؟ وی گفت: امیدواریم خداوند به نحوی شرایط را آسان کند تا همه بانوان از حقوق اولیه ورزشی خود برخوردار شوند و این یکی از آنهاست. علاوه بر اولویت‌های جمهوری اسلامی، تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا قوانین بین‌المللی فدراسیون فوتبال را در این زمینه فهرست کنیم و حضور بانوان چه در ورزشگاه‌ها و چه در تمامی رشته‌های ورزشی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید