5200 پروژه نیمه تمام در کشور داریم اما هفته ای 242 پروژه ورزشی توسط دولت افتتاح می شود.


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892953

ما موظف هستیم تمام عملکرد خود را در یک سال گذشته به مردم ارائه دهیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: 5 هزار و 200 مرکز نیمه تمام در کشور وجود دارد و باید هرچه سریعتر تمام اماکن نیمه تمام ورزشی تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سیدحمید سجادی در جمع مدیران و معاونین کل ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور، رؤسا و روسای فدراسیون ها ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: دولت جدید با تاکید بر عدالت و مردم شروع به کار کرده است و شما نیز خواهید بود. با تأکید بر این معنا، راه را ادامه دهید. در این راستا کل خانواده بزرگ ورزش و جوانان باید از هرگونه حرکات جانبی پرهیز کنند و با تلاش و پشتکار مسیر رشد و پیشرفت را طی کنند.

وی با اشاره به پروژه نوسازی ورزشگاه شهید وطنی مازندران که روز گذشته انجام شد، گفت: این زمین فوتبال با پیگیری و تاکید رئیس جمهور و با پیگیری های مدیرکل در اختیار علاقه مندان به ورزش قرار گرفت. ورزش و جوانان استان مازندران و بعد از سالها مشکل فوتبال دوستان مازندرانی حل شد.

سجادی با اشاره به هفته دولت و برنامه های مختلف استان ها در این هفته خاطرنشان کرد: در هفته دولت همه ادارات کل استان ها و فدراسیون ها برنامه ریزی ها و افتتاحیه های زیادی در پروژه های ورزشی دارند و همه ما باید عملکرد خود را در این هفته گزارش دهیم که چگونه است. در یک سال برای اطلاع عموم از نحوه عملکرد ما در گذشته. مدیران ورزشی باید روی برنامه کار کنند و انشالله از این هفته دولت تدبیر و امید و استوار و هدفمند خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان حضور مدیران کل استانی در مسابقات مهم بین المللی و داخلی را مهم برشمرد و ابراز داشت: در تلاش هستیم تا مدیران کل استانی در عرصه های مختلف ورزشی داخلی و بین المللی حضور داشته باشند تا هم افزایی بین ادارات کل استان ها، فدراسیون ها بیشتر شود. و وزارت برای ایجاد ورزش و جوانان.

سجادی در ادامه سخنان خود به واگذاری سهام سرخابی به مردم اشاره کرد و گفت: در مدت حضورم در وزارت ورزش و جوانان سعی کردم کارهای نیمه تمام را به پایان برسانم و بخشی از سوالات و مطالبات مهم خانواده ورزش را محقق کنم. یکی از آنها واگذاری سهام مغرب زمین بود. این دو باشگاه به سمت مردم حرکت کرده اند و از بخش دولتی خارج شده اند و انشالله هر چه زودتر مراحل واگذاری به پایان می رسد.

وی ادامه داد: از دیگر دستاوردها می توان به اعطای هزینه های تبلیغات اطراف زمین به مغرب زمین اشاره کرد که فرصت خوبی برای درآمدزایی باشگاه ها و رفع برخی مشکلات فراهم می کند. سعی کردیم سرخابی ها را از بلاتکلیفی رها کنیم تا با فضای بیشتر به هدفشان برسند.

سجادی با تاکید بر اینکه 5200 پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد، گفت: همه پروژه های نیمه تمام ورزشی باید هر چه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد تا دغدغه نمایندگان مجلس در استان ها، استانداران باشد. که همه آن‌ها هستند تا مشکلاتی را که ورزش در استان‌ها برای حل آن تلاش می‌کند، تصمیم‌گیری کنند.

وزیر ورزش و جوانان از استانداران به عنوان نیروی محرکه و مولد ورزش یاد کرد و گفت: استانداران که به نوعی نماینده وزارتخانه در استان ها هستند باید مسائل و مشکلات ورزش و جوانان را از حوزه مربوطه رصد کنند. استانداران و نمایندگان تا با خواست خداوند با همکاری نمایندگان و حمایت نمایندگان محترم بتوانیم مشکلات استان ها را حل کنیم. مدیران کل استان ها مشکلات شهرها و روستاها را لیست و جمع بندی کنند و به اطلاع مسئولان استان ها و وزارتخانه برسانند تا بتوانیم با کمک یکدیگر در جهت رفع مشکل علاقه مندان به ورزش گام برداریم و این امر را پیش ببریم. ژنراتور رو به جلو بیشتر از قبل..

دکتر سجادی در ادامه از افتتاح 242 پروژه ورزشی در هفته دولت 1401 خبر داد و گفت: در هفته دولت جاری پروژه های نیمه تمام ورزشی با حضور مسئولین افتتاح می شود لذا با این افتتاحیه ها سرانه ورزش شهرستان استان ها افزایش می یابد و بخشی از مشکلات آنها کمبود سالن های ورزشی خواهد بود

وی توجه به ورزش بانوان را یکی از مهمترین اهداف این وزارتخانه می داند و می گوید: همواره باید به ورزش بانوان و مسائل این حوزه توجه ویژه شود و بسیار خوشحالم که امروز در مجموعه خود بانوان مدیر ورزشی داریم. تا با همفکری شما بتوانیم زمینه توسعه زنان را بهبود بخشیم. در همه زمینه ها به ما زمین بدهید. ما هرگز از زحمات بانوان نایب رئیس استان ها و نایب رئیسان فدراسیون در همه زمینه ها غافل نخواهیم شد و قدردان زحمات شما هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگر از سخنان خود به حوزه جوانان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: موتور حرکت حوزه جوانان به رهبری دکتر یامین پور روشن شده است و باید این فکر را پاک کنیم. که جوانان با عملکرد مثبت ما زیر سایه ورزش از ذهن ما هستند و در دولت مردمی و در دوران مدیریت خود هرگز اجازه نمی دهم حقوق جوانان ضایع شود و از جوانان کشورمان سلب شود.

سجادی با تاکید بر اینکه مردم باید از عملکرد ما مطلع شوند، گفت: همه ما وظیفه داریم کارهایی را که انجام داده ایم به مردم گزارش دهیم و در مدت حضورمان چه کرده ایم به مردم بگوییم و نباید از گزارش عملکرد خود هراس داشته باشیم، اما باید هراسی داشته باشیم. صادقانه به مردم اطلاع دهید بیایید کارها را پیش ببریم.

وی در پایان گفت: امروز شاهد تجمع بزرگ جامعه ورزش کشور هستیم. این نشست با همت معاونان این وزارتخانه در حال برگزاری است. خداوند به ما توفیق دهد که از این دیدار دستاوردهای خوبی داشته باشیم و در این دیدار دوستانه مشکلات استان ها در دو حوزه ورزشی بررسی شود.» و جوانان.

دیدگاهتان را بنویسید