مجمع عمومی فوق العاده انجمن های ورزشی و بولینگ، انجمن های بیلیارد و بولینگ


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809980

ریاست آن بر عهده معاونت قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان است.

مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون های ورزش و بولینگ، بیلیارد و بولینگ به ریاست معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ; صبح امروز یکم اسفندماه جلسه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولینگ با حضور پولادگر نایب رئیس، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون، طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، خسروی و حضور حداکثری برگزار شد. رؤسا و سرپرستان هیئت های استانی

در این جلسه پس از خوشامدگویی سلطان پور دبیر انجمن و اظهارات پولادگر نایب قهرمان و هاشم اسکندری رئیس فدراسیون، اساسنامه کمیسیون های داوران، مربیان و ورزشکاران به تصویب رسید. حداکثر تعداد آرا همچنین با رای گیری جلسه اساسنامه سازمان لیگ بیلیارد تصویب و تصویب شد.

برگزاری لیگ بیلیارد اتفاق خوبی است که می تواند نقش بسزایی در موفقیت این رشته ها و گسترش رشته های تحت پوشش در جامعه داشته باشد.

همچنین نشست فوق العاده فدراسیون انجمن های ورزشی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن پرشین آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این مجمع به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار می شود. «عباس ناطق نوری» دبیر فدراسیون، خانم «طاهریان» نایب رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی، مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها. به صورت وبینار و آنلاین برگزار شد.

در این جلسه با رای اعضای جلسه، اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی، دستورالعمل اعتماد و اعتماد، دستورالعمل کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران به تصویب رسید. همچنین به پیشنهاد رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی حضور روسای رشته های المپیک و بازی های آسیایی در مجمع فدراسیون در این جلسه تصویب شد.

محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی طی سخنانی در این مجمع از هیئت های استانی تقدیر کرد و گفت: با تشکر.

وی همچنین با قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش در کشور با حضور دکتر سجادی به عنوان مدیر ورزشی و قهرمان رکورددار در مسیر توسعه و رشد قرار دارد و افتخار ما این است که فدراسیون ورزش. ارتباط با دیدگاه ها و نظرات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید