آغاز بولینگ چمنی در فدراسیون بولینگ و بیلیارد


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919183

بولینگ چمن به طور رسمی تحت پوشش فدراسیون بولینگ و بیلیارد قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ پس از طی مراحل قانونی و با صلاحدید وزارت ورزش و جوانان، بولینگ چمنی به سایر حوزه های تحت پوشش فدراسیون اضافه شد. بولینگ چمنی یکی از ورزش هایی است که در جهان در دو بخش قهرمانی و عمومی انجام می شود. در ماه های گذشته فدراسیون بولینگ و بیلیارد با برقراری ارتباط با فدراسیون جهانی در این زمینه و اخذ مجوزهای لازم از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک موفق به پوشش این رشته ورزشی شد.

علی سلطانپور، دبیر فدراسیون درباره رشته جدید بولینگ چمن گفت: در ماه های اخیر درخواست رسمی خود را برای عضویت در فدراسیون جهانی در این رشته اعلام کرده ایم و خوشبختانه فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران نیز درخواست عضویت خود را در این رشته اعلام کرده است. با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک عضو شوید.

وی در ادامه افزود: با توجه به ورود این رشته به بازی های پاراآسیایی هانگجو و سایر مسابقات رسمی و بین المللی می توان برنامه ریزی های مناسبی برای توسعه و تعمیم این رشته در سطح کشور و بین اقشار مختلف انجام داد.

برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی برای افزایش دانش و آشنایی با این رشته از جمله اقدامات و اولویت های فدراسیون برای عموم خواهد بود. قوانین و مقررات مربوط به این حوزه هم اکنون در مراحل پایانی است تا بتوانیم در تقویم عملیاتی 1402 فعالیت ها و برنامه های این حوزه را پیش بینی کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید