حضور دکتر صالحی امیری در مراسم تجلیل از قهرمانان جام جهانی تیراندازی برزیل


ساعت: 21:23
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838846

دکتر صالحی امیری و نصرالله سجادی در مراسم تجلیل از قهرمانان جام جهانی تیراندازی برزیل حضور یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این مراسم با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی پور برگزار شد. وزیر بانوان دکتر نصرالله سجادی سالن آمفی تئاتر فدراسیون تیراندازی میزبان کمیسیون مرتضی گوربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، تیم ملی تیراندازی و کادر فنی تیم های ملی تفنگ و تپانچه بود.


دکتر صالحی امیری در این مراسم گفت: ابتدا از پولادگر، کاظمی پور و همه کسانی که برای پیشرفت و کمال ورزش کشور تلاش می کنند تشکر می کنم. تیراندازی آغاز یک جهش است و همه باید برادر عزیزمان آقای قربانی را در این مسیر یاری کنند. همچنین باید از همه کسانی که در گذشته زحمات زیادی کشیده اند اعم از داور، مبینی و همه تشکر کنیم.
وی افزود: آقای گوربانی از پیشرفت بالایی برخوردار است و انگیزه ایشان در این سن بیش از 20 سال است. او همه جا بود، او منبع تغییر بود.
رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد: تیراندازی امروز پیشتاز ورزش ما است و در آینده جزو سه رشته اول ما خواهد بود. ضمن اینکه دختران تیرانداز ما همیشه برای کشور افتخار کرده اند و علاوه بر کسب مدال، هویت ملی می آفرینند. تیراندازی ثابت کرد که عدالت بین دو جنس وجود دارد و دختران می توانند به اندازه پسران رشد کنند و این یک امتیاز برای فدراسیون است و باید تقویت شود.
وی یادآور شد: تیراندازی می تواند انرژی تازه ای به کاروان ایران در هانگژو 2023 و بازی های المپیک 2024 پاریس تزریق کند، نسل جوان و با انگیزه ما در هر رویدادی اقتدار ورزش خواهند بود و چراغ های تیراندازی در هانگژو و پاریس می درخشد. روشن است که همه او را ستایش خواهند کرد.
صالحی امیری با اشاره به اینکه کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک وظیفه دارند به این ورزش خدمت کنند، گفت: تلاش می کنیم این تعهد به تعویق نیفتد و همین جا اعلام می کنم که بخشی از هزینه ها را متقبل می شویم. اعزام تیم به باکو.” در چهار سال گذشته من و همکارانم در کمیته ملی المپیک و در وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک حتی یک روز بدون دغدغه ورزش نداشتیم. رئیس فدراسیون هم روابط ملی خوب است، بنابراین من می گویم در مسیر درستی است.


وی در پایان گفت: دیدیم زمانی که جواد فروگی پرچم ایران را به اهتزاز درآورد، همه ملت احساس خوشحالی و سربلندی کردند. تیراندازان ما در المپیک سخت کار کرده اند و ما از آن قدردانی می کنیم.


در پایان این مراسم از تیراندازان اعزامی به جام جهانی برزیل نیز توسط کادر فنی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید