لیگ برتر تیراندازی مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره لیگ سلاح های هوایی برگزار شد/ تجلیل از برترین های تیراندازی


ساعت: 00:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814602

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره لیگ تسلیحات هوایی صبح امروز (پنجشنبه 19 اسفند) در ردیف هشتاد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ابتدای مراسم حسینی رئیس سازمان لیگ از چهاردهمین دوره لیگ برتر و لیگ دسته اول به حاضرین خبر داد. تیراندازی با فدراسیون از زحمات روسای هیئت ها و باشگاه ها، داوران، مربیان، تیراندازان و تمامی دست اندرکاران برگزاری لیگ چهاردهم تشکر و قدردانی کرد.

نفرات برتر در رده های انفرادی بزرگسالان و جوانان و همچنین تیم های برتر در رشته های تفنگ و تپانچه بانوان و آقایان در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر و لیگ یک به سکو صعود کردند و جوایزی به آنان اهدا شد.

قربانی ریاست محترم فدراسیون نیز با اهداء لوح به جناب آقای حسینی رئیس سازمان لیگ از آقایان گداری و صالحی مسئولین برگزاری مسابقات قدردانی نمودند.

گفتنی است مسابقات لیگ برتر با حضور 26 تیم و بیش از 180 شرکت کننده (تپانچه مردانه 8 تیم، تپانچه بانوان 7 تیم، تفنگ مردان 6 تیم و تفنگ بانوان 5 تیم) و همچنین در مرحله اول در این بخش با بیش از 150 شرکت کننده 29 تیم (تپانچه مردانه 8 تیم، تپانچه زنان 7 تیم، تفنگ مردانه 4 تیم و تفنگ زنان 10 تیم) برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

نفرات برتر تفنگ بادی لیگ برتر بانوان در بخش بزرگسالان به ترتیب: فاطمه کرم زاده و نجمه هدایتی از مقاومت و الهه احمدی از دانشگاه آزاد.

نفرات برتر تفنگ بادی لیگ برتر بانوان جوانان به ترتیب: آرمینا صادقیان از دانشگاه آزاد، نازنین زینب جعفری از هیئت کوم و فاطمه کبیری از برلیان22.

نفرات برتر تپانچه بادی لیگ برتر بانوان در بخش بزرگسالان به ترتیب: مینا گوربانی از مقاومت، گلنوش صبغت اللهی از امید صدرا در خلیج فارس و هانیه رستمیان از مقاومت.

نفرات برتر تپانچه بادی لیگ برتر بانوان جوانان به ترتیب: مهسا نیکونفاس از هیئت کرمان، آیلین گلی زاده از هیئت کوم و فاطمه بغدادی از مقاومت.

تیم های تفنگ بادی لیگ برتر بانوان: تیم های دانشگاه آزاد با 20 امتیاز، تیم مقاومت با 16 امتیاز و هیئت کوم با 12 امتیاز اول تا سوم شدند.

لیگ برتر بانوان، تیم تپانچه بادی: هیئت 25 امتیازی کوم، تیم مقاومت 17 امتیازی و هیئت 17 امتیازی مازندران در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

نفرات برتر تفنگ بادی لیگ برتر مردان در بخش بزرگسالان به ترتیب: حسین بیل مکانیکی از ارتش، امیرمحمد نکونام از فولاد مبارکه سپاهان و پوریا نوروزیان از هیئت ایلام.

نفرات برتر تفنگ بادی لیگ برتر مردان در یگان جوانان به ترتیب: امیر سیاوش ذوالفقاریان از هیئت ایلام و پارسا امیدیان از نیروی زمینی ارتش.

نفرات برتر تپانچه بادی لیگ برتر مردان در بخش بزرگسالان به ترتیب: جواد فروگی از مقاومت، سجاد پورحسینی از نیروی زمینی ارتش و محمد رسول عفتی از مقاومت.

برنده تپانچه بادی لیگ برتر مردان در بخش جوانان: شایسته تمدن مقاومت.

تیم لیگ برتر، تفنگ بادی مردان: هیئت ایلام با 25 امتیاز، مبارکه سپاهان با 21 امتیاز و مقاومت با 17 امتیاز.

تپانچه بادی مردان لیگ برتری: فولاد مبارکه سپاهان با 35 امتیاز، نیروی هوایی شهید لطفی سپاه با 27 امتیاز و مقامت با 23 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

نفرات برتر لیگ دسته اول تفنگ بادی مردان به ترتیب: محمدامین رهسپار و حامد گرگی، بقیه تیگرا و علیرضا دانشور از فولاد هرمزگان.

نفرات برتر لیگ دسته اول تپانچه بادی مردان به ترتیب: سید احمد میرجهانبخش موسوی از ارتش، علی کلاتی از امیدهای تفنگ و اشکان مومنی از ارتش.

تیم دسته اول مردان، تفنگ بادی: تیم تیگرا با 15 امتیاز، هیئت کردستان با 11 امتیاز و فولاد هرمزگان با 7 امتیاز اول تا سوم شدند.

بخش تپانچه بادی دسته یک مردان: تیم های ارتش با 35 امتیاز، نوید ایران جوان با 27 امتیاز و دانشگاه باقیاتلا با 27 امتیاز اول تا سوم شدند.

نفرات برتر لیگ دسته اول تفنگ بادی بانوان به ترتیب مریم زابلی زاده از تیگرا، صفیه صحراگرد از هیئت کوم و نسا پاریاب از نیروی زمینی ارتش هستند.

نفرات برتر لیگ دسته اول تپانچه بادی بانوان به ترتیب: الهام هریجانی از فولاد هرمزگان، مریم حنساریان از آرس و سامیه یاسی از فولاد هرمزگان.

دسته تیمی دسته اول، تفنگ بادی بانوان: تیم های دریاچه ارومیه با 45 امتیاز، ارتش با 41 امتیاز و خلیج بوشهر با 37 امتیاز اول تا سوم شدند.

بخش تیمی دسته اول تپانچه بادی بانوان: تیم های فولاد هرمزگان با 30 امتیاز، آرس با 26 امتیاز و هیئت البرز با 22 امتیاز در رده اول قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید